|
@lex :b
|
|
Hvor er du da for seeeeeej  Hehe  Min fejl .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Har I nogen fiduser til imorgen?  Hælder selv lidt til Burnley - Arsenal til odds 9 og Luton - Liverpool til odds 11  Det er nogle frække bets. Så hellere halvgradering 1x.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Altså Burnley - Arsenal (1-0) 1 ? og samme med den anden?
Hvad giver den?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@lex :b
|
|
1 X 2 Burnley - Arsenal (1-0) 2.95 3.60 1.87
Luton - Liverpool (1-0) 3.45 3.80 1.68
Tror mest på at Liverpool kikser . Kunne godt ligne dem .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Alle bookmaker ændrer ofte deres odds. Det kan bl.a. være, hvis de er kommet til, at sætte oddset for højt, eller der bliver sat mistænkeligt høje summer på et spil. Ikke unormalt. Jeg nåede også lige denne: Nice - Le Havre X2 1,88 @ Unibet Desværre fik jeg ikke oddset højere.  Jow jow. Så ramte man rigtgt på 80 % af sine vædde mål i dag - man kan også sige 4 ud af 5.  Rigtig god dag i dag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
NFL i dag og i morgen:
Seattle Seahawks - Washington Redskins Seattle Seahawks -10.0 3,35 Tampa Bay Buccaneers - New York Giants New York Giants -3.5 2,92
Spilles som to singler og en double @ Unibet.
Så er der allerede overskud efter en tæt kamp, hvor cifrene lyver... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kiks
|
|
Ja, men som jeg sagde fik de stadigvæk smæk Og vent nu og se til Jax kommer i gang 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Jan 2008, 02:32 af Kiks »
|
|
|
|
|
|
|
Kiks
|
|
Og de vandt en smal sejr med 2 mål.. Ja, så venter vi til imorgen, og ser om jeg får ret (igen) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
1. kupon: Burnley - Arsenal 2 - 1.30 Fulham - Bristol 1 - 1.28 Toulouse - Paris FC 1 - 1.22 Getafe - Valladolid 1 - 1.75 TOTAL ODDS: 3.55
2. kupon: Derby - Sheffield W. X - 3.30 Deportivo - Atletico Madrid X - 3.15 TOTAL ODDS: 10.39
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
han spiller vel ved danske spil som generelt har lave odds.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Og de vandt en smal sejr med 2 mål.. Ja, så venter vi til imorgen, og ser om jeg får ret (igen)  Jax var endda foran med 28 point :'D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Jeg har kun spillet denne indtil videre:
Getafe - Valladolid 1 1,95 @ Unibet
Real Madrid - Zaragoza (-1,5) 1 2,1 @ Unibet
Sevilla - Betis 1 1,6 @ Unibet
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Jan 2008, 17:29 af Absalonsen »
|
|
|
|
|
|
|
Kiks
|
|
Jeg har lavet en 2/3 til i dag  Burnley - Arsenal (1-0) X - 3.60 Derby - Sheffield W. (0-1) 2 - 1.90 Stoke - Newcastle X - 3.15 Så det ser jo lovende ud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomsjh
Lilleputspiller
|
|
Jeg har lavet en 2/3 til i dag  Burnley - Arsenal (1-0) X - 3.60 Derby - Sheffield W. (0-1) 2 - 1.90 Stoke - Newcastle X - 3.15 Så det ser jo lovende ud  Yeah! Den ser ret lækker ud at ha'.
|
|
|
|
|
|
Brøndby er mit hold <3
|
|
|
|
thomsjh
Lilleputspiller
|
|
1. kupon: Burnley - Arsenal 2 - 1.30 Fulham - Bristol 1 - 1.28 Toulouse - Paris FC 1 - 1.22 Getafe - Valladolid 1 - 1.75 TOTAL ODDS: 3.55
2. kupon: Derby - Sheffield W. X - 3.30 Deportivo - Atletico Madrid X - 3.15 TOTAL ODDS: 10.39
Jeg må sige din kupon to er lækker hvis Derby - Sheffield W. bliver hvad den er nu (2-2) Og så hvis den sidste ender med det 
|
|
|
|
|
|
Brøndby er mit hold <3
|
|
|
|