|
Sir Jeppe
|
|
Haha selvfølgelig skal jeg tabe min odds i det 94. minut. Fuck Granada!!  Hvor meget havde du vundet? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Hvor meget havde du vundet?  Lidt over 1000 kroner.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Lidt over 1000 kroner..  Fy for satan... Hvor meget havde du spillet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Fy for satan... Hvor meget havde du spillet?
Skal vi ikke flytte den samtale over i chatten i stedet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Quixotry
|
|
Vino! Luk nu æde-spalten! Du er da et komplet eksempel på hvordan man på alle tænkelige måder opfører sig på en barnlig måde!
|
|
|
|
|
|
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
...så bliver vi vist også nødt til lige at sætte en dæmper på her. Der er vist ingen grund til at flytte en samtale om odds væk fra... Odds-tråden, og så må jeg lige bede dig om at tale pænt også, Quixotry.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Jeg mener ikke der er noget i vejen med denne samtale, da den befinder sig i odds-tråden, og sjovt nok handler om odds. Edit: g00n var hurtigere der...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Jeg har lige smidt 2.300 på Marcel Kittel vinder dagens prolog i Paris-Nice. Jeg kan vinde over 23.000!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Det er is nok  Jeg har slet ikke nosserne til sådan nogle odds! Jeg spiller MAKS 50 kr. på hvert spil... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Det er is nok  Jeg har slet ikke nosserne til sådan nogle odds! Jeg spiller MAKS 50 kr. på hvert spil...  Normalt spiller jeg også kun 100-400 kroner, men det her er sikkert. Jeg mener... +23.000!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SC30
|
|
Frækt! Kan man stadig nå at spille, oder?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Ved ikke om der er liveodds. Det er en prolog!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Hvad vurderer du chancerne til for at han vinder? Jeg mener... det at du kalder et odds 10 sikkert, virker ganske usandsynligt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Vino! Luk nu æde-spalten! Du er da et komplet eksempel på hvordan man på alle tænkelige måder opfører sig på en barnlig måde!
Wauw. Hvorfor så aggressiv? Er det ikke ok at bede dem flytte deres chat-lignende samtale ud i... chatten?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shaft
|
|
Jeg har lige smidt 2.300 på Marcel Kittel vinder dagens prolog i Paris-Nice. Jeg kan vinde over 23.000!
Håber jeg ikke du gjorde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|