home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:53:56 Broen13 Omklædning... Hvad siger vi til det?
I går kl. 22:04:57 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 18:01:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 16:59:02 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18 JG v25 Omklædning... Job-opslag: Fix det ny...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  3 Brugere, 598 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1108 1109 [1110] 1111 1112 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1458537 gange)
Swizz CataR
Manager

Sv: Odds-tråd
« Svar #16635: 17 Okt 2012, 12:02 »

Selvfølgelig er det da rimeligt at forlange, det siger jeg jo heller ikke, jeg synes bare det er underligt at påstå noget, man absolut intet ved noget om. Og at påstå at oddset samtidig er godt, når man slet ikke har forstand på Thailandsk fodbold. Fint at argumentere for bettet, men drop påstandende, det er min pointe.

Fair nok. Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #16636: 17 Okt 2012, 12:03 »

Jeg påstår intet. Jeg siger at JEG ikke er i tvivl om det. Jeg føler mig tilpas tryg nok til at turde at spille nogen af mine penge på det.
Ligesom jeg føler mig sikker på at Chelsea vinder Premier League i år, og at Faxes tilgang til min elskede klub, Brøndby, ikke ændrer på en skid!
Det kan godt være at det så sker, men sådan er det - så har JEG taget fejl.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #16637: 17 Okt 2012, 13:44 »

Gijon - Mirandes 1
Almeria - Alcorcon 1
Polen - England 2

500 kroner til odds 6.37

Det er da ikke helt dumt vel? Smiley

Vinokourov
Manager

« Svar #16638: 17 Okt 2012, 13:52 »

Gijon - Mirandes 1
Almeria - Alcorcon 1
Polen - England 2

500 kroner til odds 6.37

Jo.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #16639: 17 Okt 2012, 13:55 »

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #16640: 17 Okt 2012, 14:30 »

Hvorfor?
1. Singler er vejen frem!
2. Jeg gætter på at du er fra 1994, baseret på dit navn! Har du virkelig så mange penge at du kan "tåle" at tabe 500 kr?
3. Almeria mangler deres topscorer bla.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #16641: 17 Okt 2012, 14:38 »

1. Singler er vejen frem!
2. Jeg gætter på at du er fra 1994, baseret på dit navn! Har du virkelig så mange penge at du kan "tåle" at tabe 500 kr?
3. Almeria mangler deres topscorer bla.

1. Vrøvl! Smiley
2. Ja!
3. Ja okay, det havde jeg overset Smiley

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #16642: 17 Okt 2012, 14:39 »

Selvfølgelig er det da rimeligt at forlange, det siger jeg jo heller ikke, jeg synes bare det er underligt at påstå noget, man absolut intet ved noget om. Og at påstå at oddset samtidig er godt, når man slet ikke har forstand på Thailandsk fodbold. Fint at argumentere for bettet, men drop påstandende, det er min pointe.
Mine "påstande" holdt da ihvertfald ;-)

ulle94:

Hvad mener du med vrøvl? Nægter at tro på du kan præstere et kæmpe overskud ved at spille tripler, firlinger osv

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #16643: 17 Okt 2012, 14:41 »

Mine "påstande" holdt da ihvertfald ;-)

ulle94:

Hvad mener du med vrøvl? Nægter at tro på du kan præstere et kæmpe overskud ved at spille tripler, firlinger osv

I sidste måned vandt jeg lige knap 6000 på et samlet indskud på 900 kroner, og det var på systemer!
Jeg er mest til kombinationer, men det er jo en smagssag. Det var hvad jeg mente med vrøvl Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #16644: 17 Okt 2012, 14:52 »

Kuponspil kan sagtens give overskud. Der skal være værdi, og man skal indstille sig på at vinde færre gange. Men værdien forsvinder jo ikke, blot fordi man spiller to singler som én double - tværtimod.

Vinokourov
Manager

« Svar #16645: 17 Okt 2012, 15:07 »

Kuponspil kan sagtens give overskud. Der skal være værdi, og man skal indstille sig på at vinde færre gange. Men værdien forsvinder jo ikke, blot fordi man spiller to singler som én double - tværtimod.
Ja, ven.

Lad os tage den gode ulle94's kupon som eksempel:

Gijon - Mirandes 1
Almeria - Alcorcon 1
Polen - England 2

500 kroner til odds 6.37

Denne treble er, efter hvad jeg umiddelbart kan se, spillet hos Danske Spil - ret mig, hvis jeg tager fejl; oddset er bare så lavt, at det kan antages, at den nok er spillet hos DS.

Lad os smide nogle tal på bordet. Lad os antage, at betvalue (odds*%) er som følgende på nedenstående tre kampe:
Gijon - Mirandes 1 bv 101%
Almeria - Alcorcon 1 92%
Polen - England 2 102%
samlet tilbagebetaling: 95% = INGEN VÆRDI.

Hvis man i stedet spiller doublen med landskampen og kampen mellem Gijon og Mirandes, kan man faktisk få højere værdi ved at spille double frem for single: (101%*102% = 103%)

Dette var blot et eksempel for at gøre klart, at hvis man vil vinde på lang sigt, så skal man sigte efter at spille værdispil - om det så er på singler, doubler, trebler, systemspil eller andet. Tallene ovenover er blot tilfældigt udvalgte til at vise min pointe.

Og husk på, at chancevurderinger er subjektive. Man kan aldrig sætte en korrekt chancevurdering, for der er ingen facitliste.

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #16646: 17 Okt 2012, 15:09 »

Jeg påstår intet. Jeg siger at JEG ikke er i tvivl om det. Jeg føler mig tilpas tryg nok til at turde at spille nogen af mine penge på det.
Ligesom jeg føler mig sikker på at Chelsea vinder Premier League i år, og at Faxes tilgang til min elskede klub, Brøndby, ikke ændrer på en skid!
Det kan godt være at det så sker, men sådan er det - så har JEG taget fejl.

SYnes bare det er et forkert signal at sende på en side, hvor meningen er at hjælpe hinanden med at oddse. Det var på ingen måde et personligt angreb og jeg er sikker på at det ikke ville være blevet betragtet sådan, hvis jeg havde gjort brug af en smiley - så det gør jeg nu.
Noget andet er - tillykke med at det gik hjem Smiley

Personligt oddser jeg altid kombinationsspil, og vinder ret godt på det. Selvfølgelig rammer man nogle meget negative stimer af og til, men jeg rammer også de positive og så vinder jeg mange penge på en kort periode. Doubler er min vej til overskud Smiley

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #16647: 17 Okt 2012, 15:11 »

Ja, ven.

Lad os tage den gode ulle94's kupon som eksempel:
Denne treble er, efter hvad jeg umiddelbart kan se, spillet hos Danske Spil - ret mig, hvis jeg tager fejl; oddset er bare så lavt, at det kan antages, at den nok er spillet hos DS.

Lad os smide nogle tal på bordet. Lad os antage, at betvalue (odds*%) er som følgende på nedenstående tre kampe:
Gijon - Mirandes 1 bv 101%
Almeria - Alcorcon 1 92%
Polen - England 2 102%
samlet tilbagebetaling: 95% = INGEN VÆRDI.

Hvis man i stedet spiller doublen med landskampen og kampen mellem Gijon og Mirandes, kan man faktisk få højere værdi ved at spille double frem for single: (101%*102% = 103%)

Dette var blot et eksempel for at gøre klart, at hvis man vil vinde på lang sigt, så skal man sigte efter at spille værdispil - om det så er på singler, doubler, trebler, systemspil eller andet. Tallene ovenover er blot tilfældigt udvalgte til at vise min pointe.

Og husk på, at chancevurderinger er subjektive. Man kan aldrig sætte en korrekt chancevurdering, for der er ingen facitliste.
Betvalue er noget fis. Man kan umuligt være i stand til at vurdere om der lige er 5 % ekstra chance for at den går hjem, i forhold til hvad bookmakerne har sat oddset til. Hvad gør én i stand til at sætte procenter på - faktum er, at det kan man ikke. Det er tit de 5 % ekstra man lige sætter som gør at den sniger sig over 100, og tit og ofte er det fordi man synes man har fundet et godt odds og man føler sig nødsaget til lige at give den lidt ekstra så der er betvalue.
Hvis man har gjort sin research og er inde i hvad man spiller på, så skal man nok kunne skabe et overskud.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #16648: 17 Okt 2012, 21:56 »

1   Real Madrid -2.5   Real Madrid v Celta Vigo
(Asian Handicap)   20/10/2012   Ingen   1.975   ikke afgjort
2   Malaga -1.0   Malaga v Valladolid
(Asian Handicap)   20/10/2012   Ingen   1.975   ikke afgjort
3   Arsenal -1.0   Norwich v Arsenal
(Asian Handicap)   20/10/2012   Ingen   1.95   ikke afgjort
4   Chelsea 0.0   Shakhtar Donetsk v Chelsea
(Asian Handicap)   23/10/2012   Ingen   2.225   ikke afgjort
5   Bayern München -1.0   Lille v Bayern München
(Yderligere Asian Handicap)   23/10/2012   Ingen   2.00   ikke afgjort
6   Man Utd   Man Utd v Braga
(Resultat efter fuldtid)   23/10/2012   Ingen   1.33   ikke afgjort

Brodtgaard
Manager

« Svar #16649: 17 Okt 2012, 23:09 »

Sporting Gijón - CD Mirandes 1, odds 1.80
Ganske enkelt. Gijon er et væsentlig bedre hold, mens Mirandes lige pt. er i forfærdelig form. Man har tabt de sidste 4 kampe i sæsonen, senest en 4-0 øretæve af Alcorcon... Gijon har samtidig for vane at spille super flot på hjemmebanen, så jeg mener en klokkeklar hjemmesejr i spil her :-)

Avangard Omsk - Spartak Moscow 1, til odds 1.55
Et udehold i forfald. Tabt deres 3 seneste kampe, mens Avangard tromler derudaf med 4 sejre i deres seneste 5. Nederlaget faldt i OT. Sidst de mødtes hev Spartak Moskva sejren, men før det havde Avangard momentum med tre sejre i rap.
Samtidig har Avangard vundet 11 af de i alt 16 indbyrdes opgør. Spartak nr. 21/26, og Avangard nr. 10. Pligtsejr for hjemmeholdet her.

Jeg siger tak for tippet Smiley  (selvom oddsene blev sat lidt ned)

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 1108 1109 [1110] 1111 1112 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010