home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 566 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1373484 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #1635: 09 Dec 2007, 12:24 »

Jeg er personligt supervild med Scandic. Brugervenligheden er i top, oddsene er selvfølgelig bedre end dtt, og det er super enkelt at hive penge ud og sætte ind. Udvalget er ikke specielt bredt i forhold til mange af de andre bookies, men der er det fodbold, man har behov for. Derudover er der selvfølgelig også alle de andre standard-sportsgrene.

Hvad angår oddsene er de nok ikke HELT i top, men ganske gennemsnitsbookmake r på nettet med hældning til de høje odds. Selvfølgelig langt højere odds end dtt.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1636: 09 Dec 2007, 12:27 »

Til sidst, så kan du se LAges link, folk er generelt super tilfredse med en klasse bookie.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1637: 09 Dec 2007, 12:27 »

Betway har jeg også kigget på. Der er også en bonus til mig, hvis jeg opretter mig derinde. Bonussen betyder næsten alt! Smiley

Jep, der er også bonus til dig :-) Og specielt her i julemåneden er der konkurrencer osv., som fx poker freerolls hver lørdag (mener der er en fire styks af dem) CL-konkurrencer og meget mere. Der er et kæmpe stort udvalg i fodbold, som fx indebærer odds i den 2. bedste division i Belgien. Derudover er der også muligt at oddse på håndbold og så videre. Og indtil videre har jeg kun fundet fornuftige odds derinde.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1638: 09 Dec 2007, 12:29 »

Der er jo konkurrencer og sjov og lir hos alle bookmakerne. Scandic tilbyder fx ekstra høje odds på Boro - Arsenal og en eller anden kamp, men er jo ikke på baggrund af det, man skal vælge bookmaker. Det bør i mine øjne vælges på baggrund af odds, brugervenlighed og eventuel bonus. Konkurrencer, freerolls og alt det pjat har de jo alle sammen.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1639: 09 Dec 2007, 12:31 »

Scandic tilbyder fx ekstra høje odds på Boro - Arsenal og en eller anden kamp, men er jo ikke på baggrund af det, man skal vælge bookmaker. Det bør i mine øjne vælges på baggrund af odds, [...]

At de forhøjer odds på et par enkelte kampe, er ikke en del af odds eller hvordan? Smiley
Jeg vælger fx bookmaker ud fra alsidigheden.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1640: 09 Dec 2007, 12:34 »

At de forhøjer odds på et par enkelte kampe, er ikke en del af odds eller hvordan? Smiley
Jeg vælger fx bookmaker ud fra alsidigheden.

Altså... det er jo noget, de gør i julen som en slags extra-feature ting...

Alsidighed er et vidt begreb.... Beskriv det Wink

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1641: 09 Dec 2007, 12:37 »

Altså... det er jo noget, de gør i julen som en slags extra-feature ting...

Nej. På bet24 sker det fx hver fredag kl. 12. Om det er sådan på Betway skal jeg ikke kunne sige endnu, men konceptet hedder Happy Saturday, så noget kunne tyde på det :-)

Alsidighed er et vidt begreb.... Beskriv det Wink

Andet end blot standard odds. Betway har flere alternativer til mere eller mindre alle odds (standard handicap, asian handicap, resultat, halvegsresultat osv. (Noget som Bet24 ikke havde)), odds på mange begivenheder, da jeg selv oddser mindst lige så meget håndbold, cykling og ishockey som jeg oddser fodbold  en fornuftig poker klient. Alt sådan noget:-)

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #1642: 09 Dec 2007, 12:40 »

Jeg har 6 el. 7 bookies, som jeg bruger jævnligt, og det er hos DanBook og Pinnacle, at jeg sætter flest spil. Danbook og Pinnacle har ofte den højeste tilbagebetaling pr. kamp ved 1X2 spil. Pinnacle og Centrebet har nok det største udvalg af alle.
Tjek  ind- og udbetalingsreglerne grundigt hos de forskellige bookies.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1643: 09 Dec 2007, 12:47 »

Nej. På bet24 sker det fx hver fredag kl. 12. Om det er sådan på Betway skal jeg ikke kunne sige endnu, men konceptet hedder Happy Saturday, så noget kunne tyde på det :-)

Andet end blot standard odds. Betway har flere alternativer til mere eller mindre alle odds (standard handicap, asian handicap, resultat, halvegsresultat osv. (Noget som Bet24 ikke havde)), odds på mange begivenheder, da jeg selv oddser mindst lige så meget håndbold, cykling og ishockey som jeg oddser fodbold  en fornuftig poker klient. Alt sådan noget:-)

Handicap, hvem der fører ved halvleg er vel mere eller mindre standard hos de fleste bookies, men ja. Det er selvfølgelig ting, man skal overveje. Udvalget betyder trods alt en del.

En fornuftig pokerklient og generelt en fornuftig side er brugervenlighed imo, men i det store hele er vi jo enige. Det skal tages i betragtning.... btw., hvilket netværk er betways poker?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1644: 09 Dec 2007, 12:48 »

btw., hvilket netværk er betways poker?

Lad nu være med at blære dig! Hvor skulle jeg kunne se det henne? :-D

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1645: 09 Dec 2007, 12:50 »

Lad nu være med at blære dig! Hvor skulle jeg kunne se det henne? :-D

Ingen anelse om, hvordan du ser det, det er bare noget, man ved Wink... Du kan se det på den måde klienten er bygget op... flere af pokerklienterne er jo stortset ens, fordi de er en del af samme netværk, så det giver mere aktivitet og mere spil, idet de fx har samme cash-borde.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #1646: 09 Dec 2007, 12:53 »

Ingen anelse om, hvordan du ser det, det er bare noget, man ved Wink... Du kan se det på den måde klienten er bygget op... flere af pokerklienterne er jo stortset ens, fordi de er en del af samme netværk, så det giver mere aktivitet og mere spil, idet de fx har samme cash-borde.

Aner jeg ikke - jeg kan kun finde ud af at spille spillet :-D

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #1647: 09 Dec 2007, 14:01 »

Jeg spiller hos Scandic. Kunne stortset liste det samme som KF har gjort tidligere.

Startede med Scandic i sin tid men har siden prøvet nogle andre bookies, som expekt, som jeg ikke er meget for, og bet365 og nordicbet f.eks. Men af en eller anden grund så ender jeg altid tilbage hos Scandic, og de har vist også 100 % bonus op til 500 kr indbetaling.

Men brugervenligheden er i top, noget som virkelig talte ned hos expekt, samtidig med at oddsene er rimelig gode, og så er de hurtige med at afgøre tipsene synes jeg. og et par gange har jeg også været i kontakt med supporten, og den har jeg kun ros tilovers for.

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #1648: 09 Dec 2007, 14:06 »

Jeg har lige et spørgsmål omkring det at oddse på nettet....
De såkaldte bonusser gælder de kun når man opretter en bruger eller er det hver gang man vil have penge ind at man får bonusser

absalonsen
Gæst

« Svar #1649: 09 Dec 2007, 14:37 »

Jeg har lige et spørgsmål omkring det at oddse på nettet....
De såkaldte bonusser gælder de kun når man opretter en bruger eller er det hver gang man vil have penge ind at man får bonusser

Kun når du opretter. Har i hvert fald aldrig været ude for, at det også gjaldt for allerede oprettede brugere.

Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010