home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1185 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Seattle Seahawks - Online Franchise (Madden 11 blog)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Seattle Seahawks - Online Franchise (Madden 11 blog)  (Læst 7294 gange)
BenjaBabs
Førsteholdsspiller

Seattle Seahawks - Online Franchise (Madden 11 blog)
« : 09 Jan 2011, 20:15 »

Hej Freaks..

NFL stemningen er over os alle. Det har for mit vedkommende resulteret i, at jeg har tilmeldt mig en stor dansk online franchise. De har spillet godt et år inden min indtræden som Head Coach, vi er i uge 13 af anden sæson, og jeg står over for et nemt job. Intet kan virkelig gå galt.. Jeg kan ikke nå at ændre så meget, i værste tilfælde vil vi bare få et bedre draft pick.

Der var flere hold der var ude efter ny head coach, deriblandt Texans, Jaguars og Browns. Det var dog ingen af dem der fangede min interesse.  Det er et hold uden de mange titler, uden de store stjerner, men med store ambitioner. De var det første hold med en negativ record i slutspillet, nu har i nok gættet det, mit hold i denne franchise vil være Seattle Seahawks.

Denne blog vil omhandle mine præstationer og handlinger i denne online franchise. Jeg er ikke den bedste spiller og det vil derfor ikke være de største resultater i skal forvente. Jeg håber dog på mange timers sjov. Det er bygget sådan op, at der er nogle regler så et hold ikke får alle stjerner, de har udarbejdet deres eget cap room system. Der vil komme updates ca. 2 gange om ugen, da der bliver spillet kampe Onsdag & Lørdag. Jeg vil dog også komme med lidt opdateringer, hvis der sker noget specielt i ligaen.

Håber i vil nyde det, som jeg forhåbentlig vil Smiley

Næste update: Trup gennemgang.

LucasLeiva
Landsholdsspiller

Sv: Seattle Seahawks - Online Franchise (Madden 11 blog)
« Svar #1: 09 Jan 2011, 20:19 »

Fedt! Kunne jeg få et link til hvor jeg kan tilmelde mig også??

Kolo Abib Touré

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 09 Jan 2011, 20:21 »

Fedt! Kunne jeg få et link til hvor jeg kan tilmelde mig også??

Det kan du tro Smiley

http://www.fightingkittens.dk/index.php?option=com_joobb&view=board&layout=joobb&Itemid=65

Men du skal vidst joine deres facebook gruppe; VFK Madden PS3 Online Franchise.
Det var, hvad jeg gjorde, jeg blev derefter kontaktet af en admin på facebook og fik det sidste på plads Smiley

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 09 Jan 2011, 20:21 »

Sejt, har selv deltaget i de gamle Madden spil i noget lign. over PC. Det er go griner og sjovt.
Glæder mig til at høre mere.

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 09 Jan 2011, 20:27 »

Sejt, har selv deltaget i de gamle Madden spil i noget lign. over PC. Det er go griner og sjovt.
Glæder mig til at høre mere.

Tak for kommentaren Smiley
Men ja det er rigtig sjovt, og glæder mig til at se hvad jeg kan præstere med Seahawks Smiley

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #5: 09 Jan 2011, 23:35 »

Kan fortælle at jeg har joinet spillet, og jeg er Browns HC.

Kolo Abib Touré

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 10 Jan 2011, 00:00 »

Ser frem til vores kampe så Smiley

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 10 Jan 2011, 15:04 »

Seattle Seahawks - Online Franchise (Trupgennemgang)

Den første aktion som Seattle Seahawks Head Coach, kom stort set efter ansættelsen. Det fremkom tydeligt der skulle handles hurtigt. Vi manglede en QB, da vi på daværende tidspunkt kun havde Hasselbeck, så med en skade ville det se rigtig skidt ud. Da vi havde passeret uge 6, var det for sent at forsøge at trade sig til en. Vi skulle derfor ud på FA(Free agents) og finde en ny QB. Det var sent i sæsonen og der var derfor ikke mange muligheder tilbage, det stod derfor klart at det kun var en reserve QB, der skulle hentes. Der var flere alternativer, Russel, Thigpen og Kyle Boller var nogle af de alternativer, som var at finde på positionen. Det skulle derfor tænkes godt igennem, og der skulle nu prioriteres. Skulle man hente en QB som kan løbe, og ikke behøver være så afhængig af sin arm? Eller skulle man tage det bedste kaste alternativ.
Efter megen evaluering, kom jeg frem til jeg ville have en QB, som kunne kaste, og som havde stået i spidsen for et hold. Valget faldt på Brodie Croyle. En mand som har, stået i spidsen for Chiefs i sin tid. Han er ikke noget pragteksemplar, men en udmærket reserve.
Nu kunne der ikke pilles meget mere ved truppen i denne sæson, hvilket nu giver mig mulighed for en gennemgang.

Quaterbacks

Matt Hasselbeck
Brodie Croyle

Her har vi disse to mænd. Her håber jeg vi kan få draftet en ung god QB. Hasselbeck har masere af erfaring, men er en gammel spiller, og han holder nok ikke mere end et par år. Så planen er at bruge vores høje draft pick til at få sig en ny god QB i draften.

Runningbacks

Leon Washington
Jake Carver (rookie)
Julius Jones
Oren O’Niel (FB)

Her ser det faktisk ret godt ud. Jeg har Leon Washington som min starter, og rookie Jake Carver som backup. Jake og Leon forventes at dele løbene imellem sig, hvor Julius derimod vil agere backup. Så har vi Oren O’Niel, som er min FB, det er ikke den position, som jeg bruger mest, så her betyder det ikke så meget, men han er en middelmådig spiller.

Wide Receivers

Golden Tate
Deon Butler
Mike Williams
Deion Branch
Damon Addison (rookie)

Her har vi ikke nogen store stjerner, men der er dog en del playmakers. Anden års spilleren Golden Tate er vores største playmaker her, han er utrolig hurtig, og er en stor trussel dybt. Golden er en af fremtidens mænd. Han er utrolig talentfuld og har alderen på sin side. Derudover har vi Deon Butler som er en okay spiller, men intet fantastisk. Så har vi den rutinerede WR Deion Branch, som nok vil blive brugt til at videregive erfaringer. Ellers er der ikke det store at sige her, der kunne måske godt draftes en spiller her.

Tight Ends

John Carlson
Chris Baker
Cameron Morrah

Carlson er vores starter, og en solid en af slagsen. Han er kun 27 år, men stadig en af vores bedste våben. Det er klart han ikke kan sammenlignes med Antonio Gates eller, hvad de andre stjerner i ligaen hedder, men han er vigtig for vores spil. Han fungerer både godt i passningsspillet og til hjælp i blockeringerne.

O-line

Her har vi måske holdets største svaghed. Der er ikke mange stjerner, men dog 2 rigtige talentfulde unge gutter i, Max Unger & Russel Okung. Her skal helt klart hentes forstærkning.

D-line

Her ser det faktisk ret godt ud. Vi har en af ligaens bedste NT Brandon Mebane. Brandon er blevet meget uheldigt ramt af en skade i starten af sæsonen, og er desværre ude resten af denne sæson. Han er dog en af vores absolut bedste spillere. Derudover er Osi Umenyiora hentet efter første sæson. Osi er en spiller jeg virkelig er glad for. Det er en mand med en Super Bowl ring, og han bringer stor erfaring ind på holdet. På LE har vi Paul Kruger vi kunne sagtens bruge en bedre, men han er slet ikke en skandale.

Linebackers

Dette er måske den bedste del af holdet. Vi har kæmpe stjernen Aaron Curry, han er en af ligaens bedste OLB. Derudover har vi den rutinerede Lofa Tatupu som MLB. Som ROLB har vi to der kæmper om pladsen, LeRoy Hill & David Hawthorne. Hill er dog pt. skadet, så David har virkelig muligheden for at bevise han fortjener pladsen.

Defensive Backs

Det ser nogen lunde ud med vores secondary. Vi har en klasse cornerback i Marcus Trufant. Derudover har vi FS Earl Thomas, som er et af de mere prominente navne i ligaen. På SS pladsen har vi Jordan Babineaux som heller ikke er helt skidt. Vi kunne dog godt bruge endnu en cornerback, da Marcus er vores stort set eneste våben der.

Nu forbereder vi os på divisionsopgøret mod Arizona Cardinals. Selvom der ikke er noget at spille om mht. slutspils pladser, vil vi give den alt. Det er et divisionsopgør, og man vil ikke tabe til sine rivaler! Cardinals er også et hold som har været hårdt ramt af problemer. De har stort set ikke haft succes siden de var i Super Bowl mod Steelers.

Næste Update; Cardinals Kamp

bowlingop
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 10 Jan 2011, 16:31 »

Fin gennemgang af truppen Smiley Dog springer du let og elegant henover Mike Williams, hvad er din mening om ham og hvordan vil du bruge ham? Han er trods alt deres starter anno 2010/11 Smiley

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #9: 10 Jan 2011, 17:01 »

Fin gennemgang af truppen Smiley Dog springer du let og elegant henover Mike Williams, hvad er din mening om ham og hvordan vil du bruge ham? Han er trods alt deres starter anno 2010/11 Smiley
Har lige smugkigget på hans trup, og han er den 3. bedste WR.. Smiley

Kolo Abib Touré

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 10 Jan 2011, 17:04 »

Du har helt ret.. Grunden til der ikke bliver snakket med ham er, at han nok ikke vil få den store effekt.. Det er en franchise som har været igang siden første roster update, så ikke meget opdatering der har været Smiley

bowlingop
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 10 Jan 2011, 17:05 »

Har lige smugkigget på hans trup, og han er den 3. bedste WR.. Smiley
Jaja, men han er stadig et tidligere 1. runde pick, og har et par fantastisk store hænder  Smiley

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #12: 10 Jan 2011, 17:48 »

Mig og Benjamin skal spille kamp mod hinanden i uge 15! (dvs. ca om en uge!) glæder mig Smiley. Dog bliver det en kamp uden noget på spil..

Kolo Abib Touré

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 10 Jan 2011, 17:55 »

Mig og Benjamin skal spille kamp mod hinanden i uge 15! (dvs. ca om en uge!) glæder mig Smiley. Dog bliver det en kamp uden noget på spil..

Ser frem til det Smiley

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 12 Jan 2011, 18:48 »

Seattle Seahawks - Online Franchise (Cardinals kamp)

Debuten stod for døren, spillerne var tændte, det stod klart at alle var opsatte på, at imponere den nye ejer. Humøret var højt, vi var klar på en sejr mod en af vores største rivaler, Cardinals. Der var ingen tvivl om det var en kæmp, der skulle vindes på fight, hvilket vi også havde i sinde at gøre.

Cardinals har, som os selv, en record på 2-9. En af deres sejre, var mod netop os, tidligere på sæsonen, og holdet var derfor ekstra opsatte til denne opgave. Vi har intet at tabe, men alt og vinde. Vi kan desværre ikke nå en slutspilsplads i år, men håneretten og det psykologiskespil helt op til næste sæson, betyder meget.

Cardinals.. Et hold som for kun 3 år siden var i Super Bowl. De har ikke mistet mange spillere, men de har alle mistet niveau. Det er dog et hold som på papiret slår os på næsten alle positioner. Det bliver derfor også en kamp der virkelig skal kæmpes i. Vores defensive backs kan blive nøglen til sejr. Cardinals er uden en ordentlig QB, de har dog stadig receivers de skal tilfredsstille, og bliver derfor nød til også at kaste en del. Vores defense bliver generelt en utrolig vigtig faktor.
Vores Linebackers skal holde Beanie Wells, vores defensive backs skal holde Fitzgerald, og vores D-Line skal stå for presset på den unge QB, John Skelton.

Det var en fantastisk følelse at sætte sig godt tilrette ude på sidelinjen, se spillerne varme op, og ellers bare håbe på det bedste.

Så skulle kampen sparkes i gang! Intensiteten var høj, humøret var højt, nu skulle det bare forvandles til godt spil på banen. Det var tydeligt at se spillerne var klar! Allerede fra kickoff! Kennard Cox løb uberørt ned og leverede et fantom hit! Så var dette rival opgør sparket i gang!
Det var helt tydeligt en kamp der bar præg af ringe offense og godt defense. Ingen af angrebene kunne rigtig få hul, og der var meget skiftende positioner.

Da vi endelig får lidt godt offensivt spil i gang, skal der desværre en dum fejl til at få sat en stopper for det. Cardinals defense havde læst det lige fra start. Vi kørte et løb lige op igennem midten med Leon Washington, men lige i det Leon modtager bolden, får han samtidig et stort hit, hvilket resulterede i en fumble. Det er netop sådanne ting, jeg som GM, virkelig ikke vil se. Det er sådan noget, der kan skifte hele kampens forløb. Heldigvis formåede vores defense at forsætte deres fremragende spil! Vi fik endnu engang bolden stille, men sikkert, ned mod deres endzone.

Cardinals forsvar fortsatte dog deres voldsomme pres, som endte ud i, at vores ellers rutinerede QB Hasselbeck, kastede en rigtig dum interception i modstanderens endzone. Man kan ikke andet end at være imponeret over Cardinals pass rush!  Det var tydeligt at se på angrebet, at to turnovers på de seneste to drives, har fået dem til at hænge en del med hoved. Cardinals løb os over, Wells fortsætter med virkelig vigtige yards for Cardinals, hvilket endte ud i et TD kast til Fitzgerald. Nu var det opad bakke! Cardinals havde hele Arizona bag sig, og man kunne virkelig mærke publikum var helt oppe og køre. Med kun 2 min tilbage af første halvleg, skulle Hasselbeck nu bruge noget af alt den erfaring, han har fået gennem årene til, at give os momentum med ind i omklædningsrummet.  Hasselbeck lod sig ikke påvirke af hans tidligere interception, og han gik ud og leverede det han skulle! Vores fremragende 2 minute dril endte ud i et 5 yards TD kast til Golden Tate! Vi kunne nu gå til pausen med en stilling der lod på 7-7.

Vi kunne ikke tillade os at være utilfredse, eftersom vores angreb har været helt forfærdeligt. Hvis denne kamp skulle vindes, skulle der uden tvivl mere styr på offensiven. Vi skal virkelig undgå dumme turnovers!

På første spil i anden halvleg, vælger vi igen de ”sikre” løb med Leon Washington, endnu engang bliver den flået ud af hænderne på ham. Forsvaret viser sig dog igen stærke nok til, at få holdt Cardinals til et Field Goal. Nu skulle der kæmpes hårdt igen. På et sekund ændres den overdøvende jubel, til vanvittig buh ‘en! Markus Trufant med en interception, og han beviser endnu engang, hvorfor han er en af de bedste i ligaen!

Vores forsvar bliver ved med at spille fantastisk! Fumble forceret af et fremragende pass rush, og vi ender med at få fat i den. Vores forfærdelige angrebsspil bliver dog ved. Vores O-line bryder sammen ved den mindste kontakt, det alt for ringe. Kort efter sover vi i coverage og Cardinals kaster et langt TD. Jeg har svært ved at se, hvad der kan redde os pt. Vores forsvar gør som de skal, men angrebet kan ikke skabe 5 positive yards.

Igen, igen, igen skaber vores forsvar et fremragende spil! Babineaux laver en interception dybt nede i egen redzone. Utrolig nok levere vores stjerneskud, Golden Tate et fremragende spil, lige bagefter. Han ud sprinter sin modstander, og griber bolden sikkert for derefter, at løbe den 70 yards til endzone.  Bagud med 3 med 4:43 tilbage. Vi blev nød til at stole på vores stor spillende forsvar så vi sparkede den sikkert ned til dem. Forsvaret var voldsomt tændte og Cardinals fik ikke et ben til jorden! Den trussel blev hurtigt afværget. Angrebsspillet så dog ud til ikke rigtig, at kunne komme i gang. Vi stod nu med fjerde down, og kunne risikere at tabe kampen på det næste spil. Ud af ingenting bliver Golden Tate endnu engang fri og tager bolden 40 flotte yards op af banen. Spillet efter var det Williams tur til at løbe fri, og han tager den yderligere 23 yards. Vi stod nu i redzone, og et Field goal ville være nok til en udligning. Flot spil af vores rookie runningback Carver, fik vi arbejdet bolden helt ned på 6 yardlinjen. Tiden arbejde nu med os, det var utrolig vigtigt der ikke blev lavet en dum turnover! Igen viser Hasselbeck han kan arbejde under pres! Han finder en storspillende Mike Williams i endzone! Cardinals unge QB var manden der kunne afgøre kampen til fordel for Cardinals, men igen pga. et storspillende forsvar stopper deres drive efter kun et enkelt spil! Det var den rutinerede WR Fitzgerald, som modtog et gigantisk hit fra Babineaux som forcerede en fumble, som vi endnu engang fik kæmpet os til. Der skulle ikke gå noget galt nu, så der blev igen spillet sikkert, tre løb og et punt blev det til. Cardinals havde endnu en gang chancen for et sidste scoringdrive. Det var ingen overraskelse da Cardinals kom ud og kastede alle gange, og som prikken over i’et blev deres sidste desperate kast ned af banen, interceptet af Markus Trufant!

Stats:

Passing:

Hasselbeck| 95.0 rating |22 completions|40 forsøg|312Yards| 3Touchdowns|1 interception

Rushing:

Leon Washington | 10 forsøg|28 yards|0 Touchdowns|2 fumbles
Jake Carver|7 forsøg|18 yards|0 Touchdowns|0 fumbles

Receiving:

Mike Williams|7 receptions|115 yards|1 Touchdown
Golden Tate|6 receptions|128 yards|2 Touchdowns
John Carver|4 receptions|46 yards
Leon Washington|3 receptions|13 yards

Defense:

Aaron Curry|6 tackles
Babineaux|5 tackles|1 sack|1 interception|1 forced fumble
Marcus Trufant|4 tackles|1 sack|2 Interceptions
Anthony Tate(rookie)|2 tackles|2 for loss|1 sack

Mike Williams TD: http://www.easports.com/media/play/video/60672870

Næste update: Liga opdatering

Undskylder for længden.. Det blev lidt for meget.. Det var ikk min mening, jeg skal nok få ændret det i næste kamp.

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010