|
tubbe610
|
|
Hvordan så mange coins lige pludselig??? om jeg må spørge??? det virker lidt mærkeligt???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nedzbedin10
|
|
Hvordan så mange coins lige pludselig??? om jeg må spørge??? det virker lidt mærkeligt???
Det virker ikke mærkeligt  . Grunden til folk har så mange coins er fordi de trader meget det er sådan man får coins. Der er mange forskellige metoder i at tjene coins
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Bad om forbedringer. Ikke hvordan jeg skaffer mine coins. 
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
nedzbedin10
|
|
Bad om forbedringer. Ikke hvordan jeg skaffer mine coins.  Jeg synes ikke lige Tevez er så god. Køb Aguero han er beast  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Dette svar hænger dog ikke sammen med beløbet jeg sidst fik oplyst?? Kunne der være korruption indblandet?  ? Ps. Du kunne købe nye backs Evt. Evra og Johnson IF og så en Lampard eller Gerrard kunne også være spændende  R.I.P Chris 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Dette svar hænger dog ikke sammen med beløbet jeg sidst fik oplyst?? Kunne der være korruption indblandet?  ? Ps. Du kunne købe nye backs Evt. Evra og Johnson IF og så en Lampard eller Gerrard kunne også være spændende  R.I.P Chris  Haha, du er så dum Tobias.  Jeg bryder mig ikke om Evra, så ham køber jeg aldrig. Men Johnson IF kunne overvejes. Og en Gerrard og lampard, kunne også være mulig. :-p
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Cole er et godt alternativ Evra er dog 4 stjernet i Skill og lidt hurtigere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Hvad for en formation spiller i med?  Jeg spiller selv med en 4-1-2-1-2 og det fungerer super med mit Bundesliga/Serie A hold  Men overvejer at lave et La Liga hold, og der skal der gerne være plads til en fandens masse CM/CAM, og der er 4-2-2-2 jo ideel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xxbikbokxx
|
|
Hvad for en formation spiller i med?  Jeg spiller selv med en 4-1-2-1-2 og det fungerer super med mit Bundesliga/Serie A hold  Men overvejer at lave et La Liga hold, og der skal der gerne være plads til en fandens masse CM/CAM, og der er 4-2-2-2 jo ideel  4-3-2-1 er helt klart min favorit.
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Hvem har du på holdet? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Fedt hold  : Jeg takker. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|