|
Sarold
|
|
Det er også fedt  Har selv et spansk hold, og har lige indkasseret de første 7000 coins  Super
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
Det er også fedt  Har selv et spansk hold, og har lige indkasseret de første 7000 coins  genialt!
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Vandt 4-0 i finalen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Så er hele mit Brazil hold sat tilsalg regner med omkring en Mill coins når det er solgt 
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
guldfck
|
|
Så er hele mit Brazil hold sat tilsalg regner med omkring en Mill coins når det er solgt  Skal du igang med at lave et BBVA-hold og vinde Messi cup  ?
|
|
|
|
|
|
PSN: Guldfck
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Skal du igang med at lave et BBVA-hold og vinde Messi cup  ? Det kan jeg nok ikke nå , det skal jo være inden på søndag, men elsker Barca så laver sku sådan et hold nu! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Har du gjort dig nogle tanker om hvilke spillere der skal på holdet? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Har du gjort dig nogle tanker om hvilke spillere der skal på holdet?  Jeg bygger det op omkring Barca, men mon ikke der også bliver plads til Hulk og Thiago Silva 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Skulle det ikke være BBVA? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Skulle det ikke være BBVA?  Har aldrig sagt jeg ville lave et BBVA hold bare at jeg ville lave et hold baseret på Barca 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
steffapop
Lilleputspiller
|
|
Har aldrig sagt jeg ville lave et BBVA hold bare at jeg ville lave et hold baseret på Barca  Ok Sarold. Du er den vildeste.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Ok Sarold. Du er den vildeste.
Det er jeg nu ikke, men elsker at sidde og trade og finde gode handler 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manchester-mikkel
|
|
Jeg må give Sarold ret her. at trade hele dagen og natten uden søvn for at finde god handler. jeg elsker det ! i sær når alle andre er på arbejde og går glip af dem ... hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jeg må give Sarold ret her. at trade hele dagen og natten uden søvn for at finde god handler. jeg elsker det ! i sær når alle andre er på arbejde og går glip af dem ... hehe
Det er nemmelig super fedt at finde spillere /items billigt og så sælge dem dyrt, det giver et godt kick 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
Når man tænker over det, er der fucking mange der har været heldige, og få messi!
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|