|
Sarold
|
|
Hvad er TOTW
Team Of The Week
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Har gjordt noget af et røverkøb. Alex Song fra Arsenal til 1100 coins! Arbejder på at få fat i Arsharvin idag 
|
|
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
Heitmann
Gæst
|
|
Har gjordt noget af et røverkøb. Alex Song fra Arsenal til 1100 coins! Arbejder på at få fat i Arsharvin idag  Røverkøb og røverkøb. Han er højest 1700 værd. Hvilken formation er han i? Og btw så køb Gervinho - he's weltklasse!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Har kun ca. 168 coins tilbage. Men har sat Scott Parker (4-3-3) til salg for 3500 i køb nu pris, hvis nogen skulle være interesseret 
|
|
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Hvornår er der så happy hour? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marshall
|
|
Hey alle.. Hvem kan man skrive til for fejl i Ultimate team ? Jeg købte lige Van Der Vaart for 30.000 og nu er han væk.. Købte ham på køb nu og mønterne blev trukket og jeg trykkede søg videre og da jeg er færdig med at søge er han der ikke. Nogen der ved hvem man kan kontakte eller hvad man skal gøre ? Er ret træt af det. Da det er mange mønter..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Kig i din tradepile?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marshall
|
|
Der lå han sgu og gemte sig  Takker mange gange  Er der nogen der vil sælge enten Rooney eller Aguero eller Torres ? Jeg har Frank Ribery og Pique jeg gerne vil bytte lidt med blandt andet..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Løgn.
Hold nu kæft Hansen? Hvad er der med dig og dit ordkløveri? Sgu da bare noget man siger. Det håber jeg da de fleste kan regne ud..
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Er PSN også nede ved jer andre? 
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Ja så fik man lige en lang næse af Yousee, de sagde at den nye router ville løse problemet med at UT ikke ville lukke ned midt eller lige efter kampen, men der fik jeg den næse, problemet er stadig det sammen, MEGA ØVØV Og her troede jeg lige at jeg endelig kunne spille med mit lille hold, men nej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Køb David Silva (IF) Måske ikke for 36K
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 18 Nov 2011, 20:47 af Sarold »
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Rio Ferdinand i stedet for Alex 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Jeg har tre brasilianere til salg: Nene fra PSG (84) 4-4-1-1 Naldo fra Werder Bremen (80) 4-4-1-1 Marcelo fra Madrid (82) 4-4-1-1 nogen interesseret? Hvis der skal byttes spillere, så skal det være fra Serie A.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|