|
MadzeN92
|
|
Glæder mig sku også til at få købt ham  Helton Rafinha - Luiz - Dede - Filipe Ronaldinho - Ganso - Hernandes Hulk - Neymar - Nené Men det bliver ændret med bastos. Hvad gav du for Luiz og Hulk? Men kan varmt anbefale dig Gustavo i stedet for Ganso. Det er godt at have en boldvindende midtbane som den 'bagerste' af de tre, og der er Gustavo fænomenal! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Du kan købe et "squad fitness" kort, der koster mellem 1000-1400, som giver alle spillerne +30 i fitness. Derudover er det generelt meget svært at sælge bronze-spillere  Gør du brug af Squad fitness? - Og vil det ikke være dumt når det kun drejer sig om halvdelen af holdet? 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Gør du brug af Squad fitness? - Og vil det ikke være dumt når det kun drejer sig om halvdelen af holdet?  Køb dem der giver +20 til hver enkelt hvis det kun handler om enkelte spillere. Men ellers så sæt dem på bænken i en enkelt kamp, så har de 99 til næste kamp 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Hvad gav du for Luiz og Hulk? Men kan varmt anbefale dig Gustavo i stedet for Ganso. Det er godt at have en boldvindende midtbane som den 'bagerste' af de tre, og der er Gustavo fænomenal!  Jeg fik Luiz i en pakke og gav 49K for hulk 433 formation. Hvor meget skal man kaste efter Gustavo?
|
|
|
|
|
|
"Driving on the left side and tea with milk. That was something really new for me. But I accept these 'challenges'!" Nemanja Vidic
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Gør du brug af Squad fitness? - Og vil det ikke være dumt når det kun drejer sig om halvdelen af holdet?  Jeg gør ikke selv brug af det, da jeg roterer en del, som MadzeN92 også foreslår 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Jeg fik Luiz i en pakke og gav 49K for hulk 433 formation. Hvor meget skal man kaste efter Gustavo?
Tror godt du kan få ham for omkring 3k, alt efter hvad formation du spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Tror godt du kan få ham for omkring 3k, alt efter hvad formation du spiller  Jeg spiller 433, men det lyder ik så slemt med prisen 
|
|
|
|
|
|
"Driving on the left side and tea with milk. That was something really new for me. But I accept these 'challenges'!" Nemanja Vidic
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Der er meget der skal forstærkes! :b Som jeg skrev til dvfp, så køb Gustavo til den defensive midt. Han er en god boldvindende midt, med god højde og fysik  Derudover så køb en rigtig LM, kan varmt anbefale Bastos, alt efter hvor mange coins du har 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
PÅ dine formations og positions kort 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Hader pakker! Nu har jeg åbnet 10 pakker og det bedste jeg har fået en en Giovinco rar 81
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Jeg spiller 433, men det lyder ik så slemt med prisen  Kan måske godt være han bliver lidt dyrere, når nu han skal være CM. Men ellers så køb ham billigt som CDM, og så giv ham et positionskort
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Der er meget der skal forstærkes! :b Som jeg skrev til dvfp, så køb Gustavo til den defensive midt. Han er en god boldvindende midt, med god højde og fysik  Derudover så køb en rigtig LM, kan varmt anbefale Bastos, alt efter hvor mange coins du har  Jeg har lige godt 2.000 Coins.. Og har set at Bastos ihvertfald bliver solgt for 10.000. Så ved ikke helt med den plads.. Derudover er Gustavo så bedre end Anderson? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Jeg har lige godt 2.000 Coins.. Og har set at Bastos ihvertfald bliver solgt for 10.000. Så ved ikke helt med den plads.. Derudover er Gustavo så bedre end Anderson?  Ja meget bedre synes jeg, specielt på den plads, hvor jeg personligt ikke mener Anderson hører hjemme 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Skulle der være en der har Iniesta til salg til omkring 200.000 ? 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|