|
Sarold
|
|
regner med at hive ham ind når jeg får råd! Har også haft kig på ham. Men tak! :-)
Hvad har du råd til ? 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Hvad har du råd til ?  Har snart 7500. :-)
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Har snart 7500. :-)
Hvis du kan bruge De Rossi 433 kan du få ham for 8000 coins 
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Hvis du kan bruge De Rossi 433 kan du få ham for 8000 coins  Mener 4-3-3 ikke duer til 4-4-2. Så tror jeg venter. :-)
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Mener 4-3-3 ikke duer til 4-4-2. Så tror jeg venter. :-)
OKi doki, det var også bare et tilbud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
OKi doki, det var også bare et tilbud  Og havde været rigtig godt i en anden formation. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Har stærkt overvejet Bastos istedet for Nené på LW.
Jeg kan stærkt anbefale Bastos! Har en sygt tungt skud, er hurtig, gode indlæg samt en god teknik. Synes han er en af de bedste LW man kan få 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Jeg kan stærkt anbefale Bastos! Har en sygt tungt skud, er hurtig, gode indlæg samt en god teknik. Synes han er en af de bedste LW man kan få  Ja heller også mere til Bastos. Nené er sku lidt langsom i det. Så bliver bastos mit næste køb sammen med Abate. skal bare lig ha solgt Nesta, Forlan, de Jong, Aimar, Montillo og Welliton 
|
|
|
|
|
|
"Driving on the left side and tea with milk. That was something really new for me. But I accept these 'challenges'!" Nemanja Vidic
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Hvilket hold kører du efter Madzen92 ?
|
|
|
|
|
|
"Driving on the left side and tea with milk. That was something really new for me. But I accept these 'challenges'!" Nemanja Vidic
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
Ja heller også mere til Bastos. Nené er sku lidt langsom i det. Så bliver bastos mit næste køb sammen med Abate. skal bare lig ha solgt Nesta, Forlan, de Jong, Aimar, Montillo og Welliton  Pris på Forlan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Pris på Forlan?
22k han spiller 41212
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
22k han spiller 41212
Du må ha' spist søm!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Er det for lidt ?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
Er det for lidt ??  Ja, hva sige du til 30?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Hva syns du lyder rimeligt??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|