sejeklovn
Lilleputspiller
|
|
Jeg siger at den er slut nu flink, fordi jeg smutter i seng! Hygge allesammen 
|
|
|
|
|
|
PSN: Sejeklovn
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Hvad er den rette pris for ribery?
Så en som røg for 393 den anden dag. Så 425 eller noget i den stil havde jeg i tankerne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
planck
|
|
Så en som røg for 393 den anden dag. Så 425 eller noget i den stil havde jeg i tankerne. Haha, kan sgu finde ham billigere så 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Haha, kan sgu finde ham billigere så  Det helt okay Han er min topscore og han har 227 kontrakter, så ville være lidt dumt at sælge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
planck
|
|
Det helt okay Han er min topscore og han har 227 kontrakter, så ville være lidt dumt at sælge  Haha, har du bare pumpet ham? :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Haha, har du bare pumpet ham? :p
Han havde 152 da jeg købte ham så smed jeg lige lidt ekstra på 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
planck
|
|
Han havde 152 da jeg købte ham så smed jeg lige lidt ekstra på  Ja okay.. :p nice.. hvad har du af hold?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Hansen, du har jo aldrig haft et kort over 80, så hvordan skulle det være lykkedes dig at få Ribery 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Må vi se dit hold John?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
planck
|
|
Må vi se dit hold John?
Må vi se dit? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
God morgen gamers, vil bare gerne sige at jeg på ingen måde er her for at prale eller noget i den stil, igår røg kæden vist af og der blev sagt ord som ikke er iorden, jeg er af den opfattelse at man skal opføre sig ordenligt og skrive til hinanden med respekt... Jeg er stadig åben for spørgsmål og lignende  Ved godt jeg ikke behøver at skrive det her, men sådan er jeg bare, jeg ved godt hvornår jeg har dummet mig og ikke
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Hva vil i mene Nesta 85 i en 41212 er værd?
|
|
|
|
|
|
"Driving on the left side and tea with milk. That was something really new for me. But I accept these 'challenges'!" Nemanja Vidic
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Hva vil i mene Nesta 85 i en 41212 er værd?
Han er imellem 15.000 til ca 20.000 Coins værd 
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Han er imellem 15.000 til ca 20.000 Coins værd  Okay så er det ik helt forket at sætte ham til salg for 19K. Købte ham selv for 15K Fik også Forlan 41212 for 15K og har sat ham til salg for 21 Og Welliton 433 for 10K og sat ham til 15, så håber da jeg får noget plus for dem
|
|
|
|
|
|
"Driving on the left side and tea with milk. That was something really new for me. But I accept these 'challenges'!" Nemanja Vidic
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Okay så er det ik helt forket at sætte ham til salg for 19K. Købte ham selv for 15K Fik også Forlan 41212 for 15K og har sat ham til salg for 21 Og Welliton 433 for 10K og sat ham til 15, så håber da jeg får noget plus for dem Jo mon ikke, det er gode køb til billige coins 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|