|
Sarold
|
|
Hvor mange coins har du vundet? Hvis du kun har brugt 200 kr?
Jeg har slet ikke spillet nogle kamp endnu !!
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Nej vil hellere vælte på cykel
Det må du også meget gerne uanset om vi handler eller ej.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Og nej vi bliver ikke enige desværre Hvad snakker du om?? blive enige?? Der er jo ikke noget at blive enige om.. Den eneste måde du kan gøre dit hold bedre er ved at skifte din LB ud ?? Som har 81 ... en 82'er er lige 1 bedre end 81 .. (som du nok ved) Derfor vil dit hold også blive bedre .. Og der er ikke noget at snakke om der, for sådan er det bare 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Hvor meget gav du for din Villa? EDIT: Til Sarold.. 115.000 
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
planck
|
|
Jeg har slet ikke spillet nogle kamp endnu !!
Hvordan har du så fået alle de spillere (coins)?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
TILLYKKE du var hermed nummer 100 som spurgte ham om det. Måske venter der en præmie?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Larsby
|
|
Hvad snakker du om?? blive enige?? Der er jo ikke noget at blive enige om.. Den eneste måde du kan gøre dit hold bedre er ved at skifte din LB ud ?? Som har 81 ... en 82'er er lige 1 bedre end 81 .. (som du nok ved) Derfor vil dit hold også blive bedre .. Og der er ikke noget at snakke om der, for sådan er det bare  Nu handler det ikke kun om hvor god spilleren er overall. Jeg vil sgu hellere have Abidal på VB end Marcelo. Men det er selvfølgelig også bare min egen mening
|
|
|
|
|
|
Gunners - Arsenal - Pride of London -
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Du har da også et helt hold ligesom mig, så ved ikke hvad du mener med alle de spillere ? Jeg har været meget heldig i mine pakker og begyndte helt fra starte med at trade på webén inden spillet kom ! Og så sælger jeg alt og ikke laver kvik salg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Er jeg den eneste der elsker når modstanderen leaver efter 23 minutter in-game efter man fører 4-0? XD
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
TILLYKKE du var hermed nummer 100 som spurgte ham om det.
Måske venter der en præmie?
Nemlig ! hahahahaha. jeg bliver sprugt hver dag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
planck
|
|
TILLYKKE du var hermed nummer 100 som spurgte ham om det.
Måske venter der en præmie?
Ja, sorry jeg ikke lige har læst alle 155 pages igennem smart!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Er jeg den eneste der elsker når modstanderen leaver efter 23 minutter in-game efter man fører 4-0? XD
Jeg ville bare ønske jeg kunne spille !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Nu handler det ikke kun om hvor god spilleren er overall. Jeg vil sgu hellere have Abidal på VB end Marcelo. Men det er selvfølgelig også bare min egen mening
Ja det er en smags sag? Men han spørger hvordan han kan gøre det bedre .. Og med det mener han nok ratings mæssigt, for ellers er det jo dumt?? og Marcelo er bedre overall ? , så der kan han gøre holdet bedre ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
planck
|
|
Du har da også et helt hold ligesom mig, så ved ikke hvad du mener med alle de spillere ? Jeg har været meget heldig i mine pakker og begyndte helt fra starte med at trade på webén inden spillet kom ! Og så sælger jeg alt og ikke laver kvik salg
Okay, har gjort det samme, men har også vundet en masse coins i kampe.. men har jo slet ikke samme værdi på mit hold som dit.. hvad er værdien af din klub?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Jeg ville bare ønske jeg kunne spille !
Jeg har virkelig ondt af dig. Især med det hold! :/
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|