|
Brondbyfanen8
|
|
Nogle der ved hvordan man samler bolden op i en jubelscene? 
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Så fik man lige Sorrentino IF med 4-1-2-1-2 i den sidste pack for i dag :b Nogen der er interesseret i at købe? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Nogle der har nogle brasillianere tilsalg? 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Så fik man lige Sorrentino IF med 4-1-2-1-2 i den sidste pack for i dag :b Nogen der er interesseret i at købe?  Køber du for coins eller rigtige penge? :p
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Køber du for coins eller rigtige penge? :p
Lige i dag har jeg købt fem pakker for rigtige penge, men ellers plejer jeg at købe for coins 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Jeg er klar om en halv times tid, hvis du er intresseret? - Skal lige have lavet mit hold færdigt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PhilipFlink
|
|
Jeg er klar om en halv times tid, hvis du er intresseret? - Skal lige have lavet mit hold færdigt.. for sent nu desværre,.. den må vi tage senere så 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Så får man lige David Villa i en pakke!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Hvornår er det man får de ugentlige packs??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Så får man lige David Villa i en pakke!!  Svin.. Ej, tillykke med det. Bare jeg dog var heldig at få en god en, en dag. :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
COM til KK er det samme som COM til CM ikke? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
COM til KK er det samme som COM til CM ikke?  Jo. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soeby
|
|
Debut kampen for mit tyske hold: Gomez starter fænomonalt, og når at score 4 mål på 35 minutter før modstanderen quitter! Og Özil var i oplæggerrollen med 3 assists! Det er altså et lækkert hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Nogle der har nogle brasillianere tilsalg?  Jeg har lucas (82 overall) hvis du stadigvæk er interesseret= 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|