Sarold
|
|
Tjener man coins til sit Ultimate team ved at spille karrierespil mm.? eller hvad er det i siger? På forhånd tak Nej du tjener kun coins når du spiller med dit UT, men du tjener XP når du spiller karriere og UT
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Nej du tjener kun coins når du spiller med dit UT, men du tjener XP når du spiller karriere og UT Og hvad kan man bruge xp til :-)?
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Og hvad kan man bruge xp til :-)?
Se videoén inde i spillet det er lettere end jeg begynder at skrive om det her
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Se videoén inde i spillet det er lettere end jeg begynder at skrive om det her Tak for alt hjælpen :-)!
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Tak for alt hjælpen :-)!
Velbekommen Hvad hedder dit hold?
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Velbekommen Hvad hedder dit hold? FrederikshavnFC, jeg er næsten lige startet. Hehe :-) Hvad med dit da?
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
FrederikshavnFC, jeg er næsten lige startet. Hehe :-) Hvad med dit da?
Sarold FC Med Kit og Logo fra FC Porto og spiller en 433
|
|
|
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Hvorfor står der bare altid at det er for mange inde på Ultimate team på easports hjemmeside??
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
ptrN
|
|
Hvorfor står der bare altid at det er for mange inde på Ultimate team på easports hjemmeside??
Hvilket login bruger du til hjemmesiden? Skal man bruge sit PSN-ID eller skal man lave en bruger?
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
ulle94
|
|
Jeg har det sygeste ultimate team nu!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Hvilket login bruger du til hjemmesiden? Skal man bruge sit PSN-ID eller skal man lave en bruger?
Jeg har brugt min PSN tror jeg. Jeg har kunne logge ind indtil igår aftes. Hvor der så har stået det der.
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
Soeby
|
|
Arh!! Jeg var lige i semifinalen i den der guld cup med mit sølv hold, og havde fået en dejlig nem modstander, og kommer da også planmæssigt foran men så sker det katastrofale jeg får den skide "Du har mistet forbindelsen til EA-serverne"... :-(
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jeg har det sygeste ultimate team nu!!! Lad os se det så??
|
|
|
|
|
|
|
|
BenjaBabs
|
|
Du skal bruge dit EA login
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Du skal bruge dit EA login Når jeg logger ind, siger den at jeg ikke har spillet?
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|