|
Sarold
|
|
Hvor køber man season ticket henne?  På ps3 gør du det i Playstation Store, under games, add´s
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Messi1987
|
|
Så download den 9932mb - tager 32min for mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Så download den 9932mb - tager 32min for mig  Har du betalt de 549 kr for fifa eller hvordan gør du, kan du ikke svare ??
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Messi1987
|
|
Du skriver du kan spille spillet en uge før, men hvordan får du spillet ??
PSN - Søg - FIFA 14 - FIFA 14 tidlige adgang - Download Du skal havde ea sports season ticket, for at det er der.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
PSN - Søg - FIFA 14 - FIFA 14 tidlige adgang - Download
Du skal havde ea sports season ticket, for at det er der.
Men du betale ikke ekstra for at downloade det ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Messi1987
|
|
Har du betalt de 549 kr for fifa eller hvordan gør du, kan du ikke svare ??
Har svaret, prøver igen.. Jeg betaler nu 189kr for ea sports season ticket, det er den eneste jeg betaler for nu. Når spillet udkommer, betaler jeg 439kr (549 - 20%).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Messi1987
|
|
Hvor henne har lige købt season ticket  Hjælp mig  PSN - Søg - FIFA 14 - FIFA 14 tidlige adgang - Download
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
PSN - Søg - FIFA 14 - FIFA 14 tidlige adgang - Download
Har fundet det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Er det på PS3 i gør det? Den siger til mig jeg ikke kan downloade det pga jeg har season ticket allerede ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
Er det på PS3 i gør det? Den siger til mig jeg ikke kan downloade det pga jeg har season ticket allerede ?  Samme skete for mig men du skal skrive hele "Fifa 14" så kommer muligheden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
Det er som det skal være!
Ja nu glæder jeg mig bare til det er downloaded og installeret, så jeg kan spille med det  Er på 22% !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|