|
Kratos
|
|
Lol, møder et hold i 4222 med Agbonla og sturridge oppe foran, welliton og eto som CAMs og såellers bare spillere så kemien går op. Slap af et luderhold. ...og den næste jeg møder er i 442 med Muriel og Sturridge oppe foran og så har han lavet Remy og Ibarbo om til CM'ere.. Det spil her altså 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 07 Jun 2013, 12:28 af Kratos »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Specielt hold. Kan du godt holde styr på Sandro og Ramires? De er jo overalt på banen begge to.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Lol, møder et hold i 4222 med Agbonla og sturridge oppe foran, welliton og eto som CAMs og såellers bare spillere så kemien går op. Slap af et luderhold. ...og den næste jeg møder er i 442 med Muriel og Sturridge oppe foran og så har han lavet Remy og Ibarbo om til CM'ere.. Det spil her altså  Jeg har perspnligt ikke så mange problemer med Pace holdene mere. Må have fået ret godt styr på dem. Har derimod sværere ved modstandere med gode afsluttere som Falcao, Taarabt IF osv. Som kan hugge den ind uventet fra enhvert vinkel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Taber nu også bare nogle gange til pace hold, hvis man passer på er de ret lette. Spiller mod en med sort bold. Fuck det er derimod helt vildt nederen. Opfatter den nærmest ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Specielt hold. Kan du godt holde styr på Sandro og Ramires? De er jo overalt på banen begge to.
Skifter snart Sandro ud med Paulinho IF. Synes han klumper for meget rundt :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Taber nu også bare nogle gange til pace hold, hvis man passer på er de ret lette. Spiller mod en med sort bold. Fuck det er derimod helt vildt nederen. Opfatter den nærmest ikke  True. Det værste er dog stadig banen med snedække på. Dér kan man tale om, at bolden er svær at få øje på - specielt lige foran begge målfelter. Hate that
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Skifter snart Sandro ud med Paulinho IF. Synes han klumper for meget rundt :p
Kan det godt fungere med 2 High att wr? Kan anbefale dig Filipe Melo. Han er et BEAST.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Kan det godt fungere med 2 High att wr? Kan anbefale dig Filipe Melo. Han er et BEAST.
Ja. Det kan det sagtens  Melo er ikke noget at råbe hurra for, så vidt jeg husker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Ja. Det kan det sagtens  Melo er ikke noget at råbe hurra for, så vidt jeg husker Det må afhænge af øjnene der ser så  Han banker mål ind og piller modet fra selv de stærkeste angribere for mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Det må afhænge af øjnene der ser så  Han banker mål ind og piller modet fra selv de stærkeste angribere for mig. Ja selvfølgelig  Det er det der er det herlige ved FIFA, at man opfatter spillernes kvaliteter forskelligt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
Nammenam... Der kommer et ekstra TOTS her om lidt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
TOTS Eriksen skal vel næsten prøves?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
Tænker jeg også... og så ville jeg ikke klage over at få den sølv CB der i en pakke!! Fuck, nogle stats..!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|