|
Kratos
|
|
Altså om du koncentrerer dig mere og derfor vinder mere skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, men jeg det andet du siger mener jeg helt klart også er en faktor.
Der kan vist ikke være nogen mere der mener at handicap/momentum/scripting ikke findes i FIFA13, synes specielt i FUT at det er slemt. Du ved den følelse når det virker som om dine spillere pludselig har 5 pace og er 40 rated overalt og på ingen måder kan forsvare eller lave en aflevering der er mere end 3 meter, mens modstanderens spillere pludselig har 99 i alt. Typisk en følelse man får hvis man er foran og uret nærmer sig de 85-90 minutter.
Såvidt jeg har kunnet forstå på div forumtråde er det en måde at få lille Tobias på 11 til at føle det er lidt sjovere at spille FUT i stedet for bare at blive tævet gang på gang fordi han ikke har forstået chemistrysystemet etc. Så derfor udligner spillet lidt forskellen mellem holdene som gør at det er muligt som du siger, at slå Ronaldo/Messi/etc med . Det giver jo i sidste ender flere penge til EA, så selvfølgelig har de inkluderet sådan en feature.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
Føler ikke jeg er specielt god. Skills kan jeg stadig ikke. Har kun spillet FIFA de sidste 6 mdr. Før det havde jeg ikke spillet siden 2003 udgaven tror jeg. Desuden havde jeg svært ved at vinde 1.div med mit gamle 41212 hold til over 1 mio. coins. Så jeg har vist bare fundet min rette formation og playstyle  ok vilt nok for jeg kan heller ikke skills eler noget og har også kun spillet fifa 13 ellers har jeg spillet PES. Meen jeg har vundet 1 div kun 6 gange alt i alt. som du nok ved spiller jeg 352 og den er god nok, men synes bare at nogen gange kan den være svær og spille mod folk som er god med kanterne som 433 og 451 så kan man næsten ikke gøre noget.. Hvad for en guide har du set efter andgående workrates og custom tacticks? måske skulle jeg også prøve med en 433 men et billigt hold og prøve igen og se om jeg kan.. har prøvet før men der sejlede alle mine spiller rundt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
ok vilt nok for jeg kan heller ikke skills eler noget og har også kun spillet fifa 13 ellers har jeg spillet PES. Meen jeg har vundet 1 div kun 6 gange alt i alt. som du nok ved spiller jeg 352 og den er god nok, men synes bare at nogen gange kan den være svær og spille mod folk som er god med kanterne som 433 og 451 så kan man næsten ikke gøre noget.. Hvad for en guide har du set efter andgående workrates og custom tacticks? måske skulle jeg også prøve med en 433 men et billigt hold og prøve igen og se om jeg kan.. har prøvet før men der sejlede alle mine spiller rundt  Du linkede selv til den artikel, som han brugte 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
@Balkanos.
Lav et 4-3-3 med følgende spillere og ryk eventuelt ned i 2.div før du begynder at spille med det. Så har du en chance for at føle dig lidt frem:
Tello (UP) - Adrián - Jeffren
A. Costa - Song - De Marcos
Monreal - Miranda - Moreno - Juanfran
Courtois
I starten af kampen, sæt din in-game tactic til Højt Presspil og sæt dit hold til "defensiv" eller "ultra defensiv".
Grunden til at den skal stå på defensiv er, at det holder dine midtbanespillere lidt tilbage på banen. Står den på "normal" eller "offensiv" vil midtbanen hurtig komme til at blive fanget ude af position.
Og sørg så for at holde boldbessiddelsen. Brug (næsten) ALDRIG L1 med dine midtbanespillere og/eller forsvarsspillere. Kun LW/RW og Strikeren. Ellers kommer det med garanti til at sejle rundt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
Ok min ven tak for det... det vil jeg lige prøve her en af dagene så du bruger slet ikke custom tactiks?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Køb Guaita i stedet for Courtois. Samme pris bare bedre stats.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
hold da op på futhead 7.800 mønter ret billigt, men ja skal lige ned i 2 div før jeg prøver hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
så fik jeg lige skaffet mig Di natalllllleeeeeeeee ee nu har jeg Klose og Di natale på toppen kan næsten ikke være bedre Håber jeg  .... men Klose 85 er for vild 11 kampe 18 mål
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mathi89
|
|
Hvor stor er forskellen på Klose IF 84 og Klose IF 85? Udover prisen selvfølgelig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
|
|
Hvor stor er forskellen på Klose IF 84 og Klose IF 85? Udover prisen selvfølgelig  ved det faktisk ikke lidt headong og shooting tror jeg. men fortryder ikke at jeg har købt ham 85 han er for vild 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Guardado som LB, hehe. Det er ligesom i starten af hans karriere. Sturridge bliver sikkert rigtig god.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Walcott er da vist kun på det hold for at EA kan tjene nogle flere penge, ellers har han da intet at gøre der. Rafael burde nok have været der lige så og så Carrick i stedet for Dembele.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|