home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:19:44 Cawersk Omklædning... Hvad siger vi til det?
I går kl. 21:27:54 DeBuur Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 21:23:42 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
I går kl. 17:58:34 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18 JG v25 Omklædning... Job-opslag: Fix det ny...
25 Okt 2025, 13:09 JG v25 Baren NBA
Antal Registrerede Brugere: 23172
  4 Brugere, 677 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 863 864 [865] 866 867 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1207100 gange)
Dios
Ynglingespiller

Sv: FIFA 12/13 Ultimate team
« Svar #12960: 13 Maj 2013, 08:12 »

Er efterhånden ved at være kommet mig over tyveriet af mine coins i fredags.

Har spillet en god håndfuld kampe i weekenden og må konstatere, at det faktisk er OK at spille med et low budget hold igen. Udfordringen bliver lige dét større.

Ydermere er jeg begyndt at spille 4-3-3 og for første gang har jeg succes med formationen. Må bare give MoneyGang ret, der er flere mål i 4-3-3 end i 4-1-2-1-2.

Min boldbesiddelse ligger typisk på 60-70 % hvilket jeg fryder mig over.

Har via kampe og en vundet 2.div titel fået skrabet lidt coins sammen igen så mit hold ser nu således ud:

Tello(UP) - Adrián - Navas

Isco - Busquets - A. Costa

Monreal - Miranda - Moreno - Juanfran

Courtouis

Udemærket hold, som jeg faktisk lykkedes at slutte på 20 point i 1.DIV med. Rimelig godt, taget i betragtning at 4-3-3 er ny for mig.

planck
Ynglingespiller

« Svar #12961: 13 Maj 2013, 08:28 »

Er efterhånden ved at være kommet mig over tyveriet af mine coins i fredags.

Har spillet en god håndfuld kampe i weekenden og må konstatere, at det faktisk er OK at spille med et low budget hold igen. Udfordringen bliver lige dét større.

Ydermere er jeg begyndt at spille 4-3-3 og for første gang har jeg succes med formationen. Må bare give MoneyGang ret, der er flere mål i 4-3-3 end i 4-1-2-1-2.

Min boldbesiddelse ligger typisk på 60-70 % hvilket jeg fryder mig over.

Har via kampe og en vundet 2.div titel fået skrabet lidt coins sammen igen så mit hold ser nu således ud:

Tello(UP) - Adrián - Navas

Isco - Busquets - A. Costa

Monreal - Miranda - Moreno - Juanfran

Courtouis

Udemærket hold, som jeg faktisk lykkedes at slutte på 20 point i 1.DIV med. Rimelig godt, taget i betragtning at 4-3-3 er ny for mig.

Lyder sgu godt. Synes faktisk også det er meget sjovt. Der er også lidt mere at spille for, når man starter "forfra".
Når man mangler 200k eller sådan for at opgradere sit hold, virker det så uoverskueligt at skulle spille kampe, men omvendt er det jo derfor man har lavet sit hold. Men når man starter fra scratch igen, er det pludselig rart med de coins man får fra kampe.

Dios
Ynglingespiller

« Svar #12962: 13 Maj 2013, 09:05 »

Lyder sgu godt. Synes faktisk også det er meget sjovt. Der er også lidt mere at spille for, når man starter "forfra".
Når man mangler 200k eller sådan for at opgradere sit hold, virker det så uoverskueligt at skulle spille kampe, men omvendt er det jo derfor man har lavet sit hold. Men når man starter fra scratch igen, er det pludselig rart med de coins man får fra kampe.

Fuldstændig rigtigt. Eneste pain in the ass på dette punkt er KONTRAKTER!!

planck
Ynglingespiller

« Svar #12963: 13 Maj 2013, 09:13 »

Ja, det har du helt ret i. Det er et fandens system  Wink

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #12964: 13 Maj 2013, 09:58 »

Har i købt alle managers med + i kontrakter? Selv har jeg købt størsedelen og får plus 12 kontrakter når jeg giver 28 kortet. De penge som de koster er godt givet ud synes jeg, da jeg hvergang sparer de 4-500 som det normale kontraktkort koster. Hvilket på sigt er en god og meget lønsom investering.

Glæder mig at høre du er oppe på hesten igen Dios, og rart at se du har succes med en ny formation. Din typer du har rundt opkring på midten minder meget om dem jeg havde, så det undrer mig ikke. Dog vil jeg anbefale De Marcos, han er La Ligas svar på Ramires. Smiley havde stor sucess med ham. Derudover er song også vanvittig Smiley
« Seneste Redigering: 13 Maj 2013, 10:02 af MoneyGang » Logged

planck
Ynglingespiller

« Svar #12965: 13 Maj 2013, 10:04 »

Har i købt alle managers med + i kontrakter? Selv har jeg købt størsedelen og får plus 12 kontrakter når jeg giver 28 kortet. De penge som de koster er godt givet ud synes jeg, da jeg hvergang sparer de 4-500 som det normale kontraktkort koster. Hvilket på sigt er en god og meget lønsom investering.

Er det ikke max 50% man kan få?

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #12966: 13 Maj 2013, 10:11 »

Er det ikke max 50% man kan få?
Det kan godt være, jeg er selv på 44% og er stoppet med at købe flere, fordi det er for svært at skelne imellem hvem jeg har og ikke har, så jeg kommer tit til at købe dobbelt  crazy

Dios
Ynglingespiller

« Svar #12967: 13 Maj 2013, 10:31 »

Glæder mig at høre du er oppe på hesten igen Dios, og rart at se du har succes med en ny formation. Din typer du har rundt opkring på midten minder meget om dem jeg havde, så det undrer mig ikke. Dog vil jeg anbefale De Marcos, han er La Ligas svar på Ramires. Smiley havde stor sucess med ham. Derudover er song også vanvittig Smiley

Tak skal du have. De Marcos har jeg haft, synes dog ikke jeg fik meget ud af ham, derfor prøver jeg med Isco pt. Han har spillet 4 kampe for mig uden at imponere helt vildt, så måske ryger han igen.
A.Costa ryger så snart jeg har råd til Thiago IF. Adrián har scoret 10 mål i 10 kampe for mig i 1. div. Det er jeg helt blæst væk over.
Song og Khedira er også i mine overvejelser til Busquets plads som CM. Jeg synes desværre Busquets søger lidt for langt frem, hvilket rammer mig i røven når jeg skal forsvare mod kontra-angreb. Han er dog utrolig boldsikker.

Ang. trænere der giver ekstra kontrakter: Får man ikke kun procenter fra den træner man aktivt bruger??

planck
Ynglingespiller

« Svar #12968: 13 Maj 2013, 10:39 »

Ang. trænere der giver ekstra kontrakter: Får man ikke kun procenter fra den træner man aktivt bruger??

Nej, det er af alle i klubben. Max er jo 3% for en træner, det ville jo ikke giver noget extra...

Dios
Ynglingespiller

« Svar #12969: 13 Maj 2013, 10:43 »

Nej, det er af alle i klubben. Max er jo 3% for en træner, det ville jo ikke giver noget extra...

OK cool.

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #12970: 13 Maj 2013, 10:59 »

Har selv 50%, var noget af det første jeg gjorde næsten i UT. Spare man altså en del penge på i løbet af spillet.

Balkanos
Juniorspiller
**

« Svar #12971: 13 Maj 2013, 12:59 »

Nogen der har erfaringer med cavani???  jeg har lige købt Klose 85 han er for vild og ved siden af har jeg pato/muriel

Spørgsmål 1: skal jeg købe Muriel 80 (sort) eller Cavani 87( sort) til angreb ved siden af klose

Spørgsmål 2: skal jeg købe Cavani 87 til CAM eller Hamsik 87.??

jeg ved godt i nok ville sige køb natale/miccoli meeen de er alt for små til mig hehe..
og i vil nok også tænke high high  i cam duer ikke.. men jeg spiller med muller på mit andet hold og det virker helt fint med high high

så hvis i ikke skal tænke på workrates så  hvad ville være bedst?

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #12972: 13 Maj 2013, 13:10 »

Ville holde mig fra IF Muriel, han skulle være dårligere end sin NIF og føles både langsommere og dårligere på bolden, så der ville jeg nok prøve Cavani.

ST  som CAM synes jeg generelt ikke fungerer, jeg bruger selv Sneijder som CAM pga hans 5* WF, men han er nok for langsom til dig går jeg udfra? Han har ellers super passing og fantastiske langskud. Men hvis du overvejer SIF Hamsik, så ville jeg helt klart prøve ham, han ser rigtig vild ud!

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #12973: 13 Maj 2013, 13:10 »

Dog ville jeg nok prøve at finde TOTS Diamanti i stedet for Hamsik. Hans stats ser ALT ALT for sindssyge ud og prisen er ikke meget anderledes!

planck
Ynglingespiller

« Svar #12974: 13 Maj 2013, 13:15 »

Giver Kratos HELT ret. TOTS Diamanti er den ultimative CAM. Fatter slet ikke, at han ikke er dyrere.

Sider: 1 ... 863 864 [865] 866 867 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010