| 

| 

| planck |  | 
 Folk gjorde det i FUT12 fordi de var trætte af ingen turde spille imod dem? Så er det klart man gør sådan, istedet for at blive ved med at prøve at finde modstanderere som bare går ud når de ser at man har gode spillere.
 Kan delvist godt følge dig. Af samme grund har jeg valgt at lave et hold af spillere jeg godt kan lide i FUT 13. Ved godt der ikke er samme system med, at man kan se andres rating inden kampen. Er træt af, hele tiden at skulle have det bedste af det bedste. Så hellere nogle spillere jeg kan lide, synes det er sjovest at spille, når man er lidt undertippet spillermæssigt.   Havde et sølvhold i FUT 12 som jeg næsten kun spillede med, og alle ville spille mod mig. Det var rart. |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Dios |  | 
 Har I andre solgt nogle spillere idag? Jeg har fået afsat hele mit A-hold, men en lille profit på et par tusinde sammenlagt.  Det var dog helt utroligt. Havde forventet et tab på over 100k, men imorges var markedspriserne helt i vejret så jeg tænkte "SÆLG NU!"   |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| MoneyGang |  | 
 Synes nu ikke markedet virker anderledes ift. de seneste par dage. |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Morten-Loft |  | 
 Glæder mig til at TOTS kommer    Tror jeg vil købe pakker for 500k    |  
											| 

|  |  
														| « Seneste Redigering: 06 Maj 2013, 16:50 af Morten-Loft » |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Dios |  | 
 Synes nu ikke markedet virker anderledes ift. de seneste par dage.
 Skal siges jeg ikke har fulgt med hen over weekenden. Eksempel: Købte Gervinho IF 41212 RM position for 105k i torsdags. Solgte ham idag for 130k.  |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Lasse Jatta 
													Gæst
 |  | 
 TOTS kommer 8 maj   |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| MoneyGang |  | 
 Skal siges jeg ikke har fulgt med hen over weekenden.
 Eksempel: Købte Gervinho IF 41212 RM position for 105k i torsdags. Solgte ham idag for 130k.

Der stod ellers 138.000 i det link du lagde op tidligere. Men det altid lækkert at købe på de rigtige tidspunkter   TOTS kommer 8 maj  kilde?   |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Morten-Loft |  | 
 kilde?  Det står på deres Facebook og Twitter side   Kl. 19 Dansk tid   |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Legenden |  | 
 Sikker på, at det ikke bare er TOTW?  |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  
 [for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img] |  |  
 |  | 

|  | 

| 

| 

| Dios |  | 
 Der stod ellers 138.000 i det link du lagde op tidligere. Men det altid lækkert at købe på de rigtige tidspunkter :)kilde?  Yes, det var den første Gervinho jeg havde. Ham solgte jeg for at prøve Ben Arfa, som jeg dog ikke kunne lide. Endte derfor med at købe ham igen    |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| MoneyGang |  | 
 Håber TOTS starter ud med et brag med en af de 4 store ligaer, så markedet hurtigt går i opløsning. Tror jeg skal bygge mit kommende hold op om TOTY Falcao (muligvis TOTS, hvis han får sådan en) og Messis 91-version. Tror det ville sparke røv   |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Balkanos |  | 
 nogen der har spillet med 4411? den er faktisk vild nok blev træt af mine 352 hold  kunne mærke der mangler Vb og Hb  så lavede lige en billig 4411 vandt lige 4 kampe i træk dog i div 2   |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Dios |  | 
 Håber TOTS starter ud med et brag med en af de 4 store ligaer, så markedet hurtigt går i opløsning. Tror jeg skal bygge mit kommende hold op om TOTY Falcao (muligvis TOTS, hvis han får sådan en) og Messis 91-version. Tror det ville sparke røv  Hvad regner du med prisen på Messi bliver da? |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  | 

| 

| 

| Dios |  | 
 nogen der har spillet med 4411? den er faktisk vild nok blev træt af mine 352 hold  kunne mærke der mangler Vb og Hb  så lavede lige en billig 4411 vandt lige 4 kampe i træk dog i div 2  Intet slår 41212     |  
											| 

|  |  
														|  |  Logged |  |  |  
 |  |