home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:33:10 NAsMaR Omklædning... Hvad siger vi til det?
I går kl. 22:04:57 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 18:01:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 16:59:02 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18 JG v25 Omklædning... Job-opslag: Fix det ny...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 849 850 [851] 852 853 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1207590 gange)
JB
Juniorspiller
**

Sv: FIFA 12/13 Ultimate team
« Svar #12750: 05 Maj 2013, 17:24 »

Har en wallyson (cruzeiro) hvis nogle er intra? Smiley

boeknaes
Gæst

« Svar #12751: 05 Maj 2013, 19:17 »

Har en wallyson (cruzeiro) hvis nogle er intra? Smiley

Måske...
Hva skal du ha for ham?

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #12752: 05 Maj 2013, 19:24 »

Bedste Bundes CAM? (Ikke IF).

Synes ikke rigtig Gotze ser særlig spændende ud da jeg gerne vil kunne skyde med ham hvis det bliver nødvendigt.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #12753: 05 Maj 2013, 20:17 »

Bedste Bundes CAM? (Ikke IF).

Synes ikke rigtig Gotze ser særlig spændende ud da jeg gerne vil kunne skyde med ham hvis det bliver nødvendigt.
Götze kan godt skyde!

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #12754: 05 Maj 2013, 20:20 »

Har vist også affundet mig med det er ham jeg skal have fat på. Udfra lidt søgning er der ikke rigtig nogle der er specielt spændende. Hvis da bare RVDV og Kroos var lidt hurtigere! Opstemt

Men 67 shot power og 62 longshots ser ikke så spændende ud! Men okay, jeg prøver ham.

Ellers ser ham hers SIF også spændende ud: http://www.futhead.com/fifa/players/11663/

Gik fra sølv til gulv Opstemt

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #12755: 05 Maj 2013, 21:58 »

Kæft jeg er rasende over hvor tydelig scripting er. Har lige spillet en kamp hvor mine spillere for det første ikke kunne lave 2 afleveringer i træk. Det var ret tydeligt at min modstander allerede ingen vi var igang havde fået sejren.

Det værste var dog at den lige frem "teleporterede" mine spillere rundt et par gange. Det var små distancer, men man så det stadig, blev lige skubbet en meter eller lign. til den ene eller anden side for at en aflevering lykkedes, at jeg ikke blokerede eller for at ophæve en offside.

Fatter virkelig ikke man gider spille det her spil nogle gange. Er satme glad for der allerede er meldt ud af 14'eren bliver "bedre opdelt i forhold til brugernes evner".

Balkanos
Juniorspiller
**

« Svar #12756: 05 Maj 2013, 23:38 »

Jeg ved hvordan du har det Kratos Skuffet

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #12757: 06 Maj 2013, 00:46 »

Kæft jeg er rasende over hvor tydelig scripting er. Har lige spillet en kamp hvor mine spillere for det første ikke kunne lave 2 afleveringer i træk. Det var ret tydeligt at min modstander allerede ingen vi var igang havde fået sejren.

Det værste var dog at den lige frem "teleporterede" mine spillere rundt et par gange. Det var små distancer, men man så det stadig, blev lige skubbet en meter eller lign. til den ene eller anden side for at en aflevering lykkedes, at jeg ikke blokerede eller for at ophæve en offside.

Fatter virkelig ikke man gider spille det her spil nogle gange. Er satme glad for der allerede er meldt ud af 14'eren bliver "bedre opdelt i forhold til brugernes evner".
Så skal du prøve at målmanden redder bolden selvom hans hænder er 1 meter fra bolden. Der sker nogle underlige ting i kampe med stor forskel i rating. Pisse træls.

Balkanos
Juniorspiller
**

« Svar #12758: 06 Maj 2013, 09:07 »

Jeg spillede en kamp i går og han havde 8 af de samme spiller som mig, men det var bare helt vildt at de spiller som jeg havde ig hans de var MEGET hurtigere og det kan jeg slet ikke forstår når vi har de samme spiller nogen  tror jeg seriøst der er nogen der bruger cheat, og nej han havde ikke pace kort eller nogen...

Håber det bliver bedre i fifa 14

Dios
Ynglingespiller

« Svar #12759: 06 Maj 2013, 09:18 »

Synes bare de skulle lave nogle flere divisioner, så man automatisk kom til at ligge i den division man har evner til.

planck
Ynglingespiller

« Svar #12760: 06 Maj 2013, 09:31 »

Ja både og. Synes godt nok der er stor forskel på dem man møder i 1. division, nogle får man stryg af og nogle giver man store bank.
Derudover håber jeg inderligt, at de afskaffer det med, at begge spillere skal trykke videre når kampen er forbi. Det er grænseløst irriterende, at der sidder nogle tøsesure fjolser og ikke gider komme videre når de taber. Kan slet ikke ha' det.

Dios
Ynglingespiller

« Svar #12761: 06 Maj 2013, 09:36 »

Ja både og. Synes godt nok der er stor forskel på dem man møder i 1. division, nogle får man stryg af og nogle giver man store bank.
Derudover håber jeg inderligt, at de afskaffer det med, at begge spillere skal trykke videre når kampen er forbi. Det er grænseløst irriterende, at der sidder nogle tøsesure fjolser og ikke gider komme videre når de taber. Kan slet ikke ha' det.

Det er fordi 1. div ikke er 1. div.

Hvis du vinder ligaen, så kommer du til at møde spillere som er stærkere (har højere % vundne kampe bag sig) og derfor svinger niveauet ekstremt meget.

planck
Ynglingespiller

« Svar #12762: 06 Maj 2013, 10:13 »

Det er fordi 1. div ikke er 1. div.

Hvis du vinder ligaen, så kommer du til at møde spillere som er stærkere (har højere % vundne kampe bag sig) og derfor svinger niveauet ekstremt meget.

Er det kun efterfølgende "sæson" man møder stærkere, for synes stadig jeg møder nogle håbløse spillere ind imellem?

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #12763: 06 Maj 2013, 10:29 »

Jeg synes 1 div er en underlig størrelse. Jeg har vundet den 2 gange tror jeg, men her for tiden ender jeg oftest med 10-14 point i den. Derefter vinder jeg altid trofæet i 2. div hvis jeg rykker ned og så kører den sådan lidt igen.

Synes dog 2. div er meget sjovere. I 1. div er det stort set kun en eller anden konstellation af Welliton, Love, Remy, Aubameyang, Hernandez etc etc man møder.

Dios
Ynglingespiller

« Svar #12764: 06 Maj 2013, 10:33 »

Jeg har den seneste tid vundet 1. div med relativ lethed. 24 point hver gang.

Det har dog også været en kombination af effekten af JukeZ guide til 41212 formationen og at jeg har fundet de helt rigtige spillere til min måde at spille på.

Derfor gør det også ondt, at jeg netop har solgt hele mit A-hold, som jeg ellers var så glad for.

Men det skulle jo gerne kunne købes tilbage, for billigere penge, når TOTS er udkommet.

Sider: 1 ... 849 850 [851] 852 853 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010