|
Kratos
|
|
Når du er inde og lave en ny kan du vist overskrive/slette gamle.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Nogen der ved hvordan jeg sletter de brugerdefineret taktikker jeg har lavet? Spiller på PS3.
du kan vel overskrive den? edit: kratos var hurtigere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Ja, det kan jeg. Men hvordan styrer jeg hvilken en af dem jeg kan bruge i kamp?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Customize Fifa -> Edit teams - Team management -> bare vælg et eller andet hold, det er ligemeget.
Så går du først i custom tactics og laver din taktik og gemmer den. Bagefter går du i quick tactics og vælger hvilken af d-pad knapperne den skal være på.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Customize Fifa -> Edit teams - Team management -> bare vælg et eller andet hold, det er ligemeget.
Så går du først i custom tactics og laver din taktik og gemmer den. Bagefter går du i quick tactics og vælger hvilken af d-pad knapperne den skal være på.
Du er for vild. Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Forstår ikke hvorfor alle egentlig ikke bare spiller 5 bagerst og så bare pace pace pace. Jeg kan intet gøre mod de hold der gør det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Har lige mødt en gut med Zlatan, IF Kompany og Silva.. Kæft det har kostet knaster..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Har lige afprøvet Figueroa IF - han er heftig.
Bedste CB fra BPL jeg har prøvet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Han er ganske god, ja  Ham og Vidic er det bedste makkerpar i min optik i BPL 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Vidic har jeg endnu til gode at afprøve.
Har hørt en del godt om Van Persie. Overvejer lidt at implementere ham på mit hold.
Glæder mig SIF Robben ikke er i packs mere, så NIF Robben kan falde til rimelig pris igen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Skal du også have købt ham? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Skal du også have købt ham?  Det kunne godt være! Dog er 1. prioriteten lige nu Zlatan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0603anderss
|
|
Andre der har prøvet Mayuka fra Southampton? Han er simpelthen for vild. Skyder for sygt, 5* WF, dribler sindsygt og afleverer vanvittigt, på trods af at hans tal i disse egenskaber ikke er specielt høje.
|
|
|
|
|
|
Simply Arsenal.
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Andre der har prøvet Mayuka fra Southampton? Han er simpelthen for vild. Skyder for sygt, 5* WF, dribler sindsygt og afleverer vanvittigt, på trods af at hans tal i disse egenskaber ikke er specielt høje.
hvad er din rating overall på dit hold?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|