|
slindj93
|
|
SIF Fellaini er uden tvivl 200k værd. Har ikke prøvet hans NIF, men hans SIF er alt for vild. Dog ville Aguero også pynte  Så jeg vil anbefale dem begge - så må du selv prioritere, hvem der skal hentes først  Okay. Tak for det hurtige svar? Tænkte på, om Taarabt IF ville være bedre end enten Nasri eller Silva som CAM? 
|
|
|
|
|
|
FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:
Vinder af ligaen: 4 Vinder af pokalen: 3 (5 finaler) Vinder af CHL: 2 Balance (økonomi): 4,48 mia. Anslået klubværdi: 12,06 mia. Klubrangliste: Nr. 2 Stadionkapacitet: 102.980 Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Okay. Tak for det hurtige svar? Tænkte på, om Taarabt IF ville være bedre end enten Nasri eller Silva som CAM?  Det korte og præcise svar er: JA! Han har 5* skills og 5*weak foot. Han er genial 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Jeg har åbenbart glemt alt om hvordan man spiller FIFA de sidste 2 dage, intet fungerer  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Er 4-1-2-1-2 noget værd? Synes altid jeg har kæmpe problemer når jeg spiller mod den, men er bange for den bliver for snæver?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Er 4-1-2-1-2 noget værd? Synes altid jeg har kæmpe problemer når jeg spiller mod den, men er bange for den bliver for snæver?
Der er en grund til det er den dyreste formation, den er vildt OP i fut! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2320365.pageEn der har lavet en 4-1-2-1-2 Guide  Jeg spiller selv med 4-1-2-1-2 med begge mine hold.. ( Har lige skiftet reserveholdet til 4-1-2-1-2 fra en 4-2-3-1) Jeg syntes det er den mest stabile formation, og man kan spille på flere forskellige måder med den..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Vildt hold! Hvordan har du så mange coins? Held i packs eller? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Vildt hold! Hvordan har du så mange coins? Held i packs eller?  Har haft held i pakker til tider, men også en del uheld, derudover har jeg købt 600.000 coins 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
ALLESAMMEN ATTENTION I kunne være søde hvis i købte if wilshire 4312 meget billig 745000 sælger er isaac fc
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Der er godt nok ikke meget rift om ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Du kan vel skifte Shaarawy ud med Robinho så har du din 5*.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Du kan vel skifte Shaarawy ud med Robinho så har du din 5*.
Balo vil kun få 7 i chem så. Desværre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|