home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23173
  2 Brugere, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 801 802 [803] 804 805 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1214410 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller

Sv: FIFA 12/13 Ultimate team
« Svar #12030: 21 Mar 2013, 09:49 »

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #12031: 21 Mar 2013, 09:56 »

Det ser rigtig godt ud! Især Palacio IF kommer du til at blive glad for. Han var en fornøjelse på mit gamle hold. Nu venter jeg bare på at han stiger i pris, da jeg synes 190-200k er alt for lidt for ham, så han kan sælges med profit Smiley

Dios
Ynglingespiller

« Svar #12032: 21 Mar 2013, 09:57 »

Super cool. Di Natale er et svin på den position.

Dios
Ynglingespiller

« Svar #12033: 21 Mar 2013, 09:57 »

Det skal da næsten være Villa IF istedet for Isco Smiley

http://www.futhead.com/fifa/squads/7378951/#squad-player

Ville dette være federe? Smiley

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #12034: 21 Mar 2013, 09:59 »

Super cool. Di Natale er et svin på den position.

Jeg er helt pjattet med min offensiv i det hele taget, kan dog ikke finde ud af om jeg skal have David Silva eller Nasri på venstre COM. Smiley

Dios
Ynglingespiller

« Svar #12035: 21 Mar 2013, 10:00 »

Jeg er helt pjattet med min offensiv i det hele taget, kan dog ikke finde ud af om jeg skal have David Silva eller Nasri på venstre COM. Smiley

Nasri er god, David Silva har jeg ikke selv prøvet - men hørt at han skulle være vild. Prisen taler vel også for sig selv.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #12036: 21 Mar 2013, 10:02 »

Nasri er god, David Silva har jeg ikke selv prøvet - men hørt at han skulle være vild. Prisen taler vel også for sig selv.
Nasri - uden tvivl. Havde det derimod været i modsatte side havde det været Silva. Men Silva kan udelukkende med venstre og derfor vil han være ret isoleret i venstreside.

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #12037: 21 Mar 2013, 10:04 »

Bumper lige mig selv op: Spiller med det her hold lige pt:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#fKnHwmErnJhnM:ps3

Hvilket er rigtig sjov. Alle tre CMer er helt latterlige til langskud og de tre forreste har jo deres pace på sin side, hvilket jeg faktisk ikke har fået lov til at udnytte endnu, undtagen når Kuba sætter fart ned af kanten.

Det første jeg tænker er jo selvfølgelig Thiago Silva, men han står til 205k lige pt. og ved ikke om hans pris er høj lige pt, men synes han er set lavere. Udover det kunne jeg også finde på at købe SIF Kuba, nogen der har prøvet ham?

Ellers ved jeg ikke lige hvor forbedringerne skulle være, har 400k.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #12038: 21 Mar 2013, 10:05 »

Tror du kommer til at mangle lidt fart. Så jeg ville nok stadig have Walcott IF istedet for Soldado IF. Soldado er vild til langskud, men der har du Cazorla, som også er vanvittig til det.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #12039: 21 Mar 2013, 10:11 »

Bumper lige mig selv op: Spiller med det her hold lige pt:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#fKnHwmErnJhnM:ps3

Hvilket er rigtig sjov. Alle tre CMer er helt latterlige til langskud og de tre forreste har jo deres pace på sin side, hvilket jeg faktisk ikke har fået lov til at udnytte endnu, undtagen når Kuba sætter fart ned af kanten.

Det første jeg tænker er jo selvfølgelig Thiago Silva, men han står til 205k lige pt. og ved ikke om hans pris er høj lige pt, men synes han er set lavere. Udover det kunne jeg også finde på at købe SIF Kuba, nogen der har prøvet ham?

Ellers ved jeg ikke lige hvor forbedringerne skulle være, har 400k.
Silva ligger konstant 190-210k. Han er en vanvittig forsvarspiller og kommer nok ikke til at falde eller stige meget i pris.

Obranik synes jeg personligt var en skuffelse af de helt store. Da jeg så hans stats på futhead, blev jeg nød til at prøve ham, men han er sgu ikke noget at råbe hurra for.

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #12040: 21 Mar 2013, 10:18 »

Må vist bare bide sammen og betale det så. Jeg synes faktisk heller ikke Obraniak er SÅ vild igen, men betalte kun 25k for ham, så det er jo faktisk heller ikke så vildt. Problemet er at Kuba kræver at der er en polak på den position for at få 9 i chem.

Sidder og tænker lidt om jeg måske skulle købe IF Reus og bruge som LF (vil dog gerne have en 5* skiller) og så gider jeg ikke rigtig Lewandowski som jeg så ville blive nød til at have på toppen.

Dog er SIF Inler og IF Montolivo helt sindssyge, men er stadig ved at lære 4321 formationen, så lige pt er det ret dyre opspilsstationer Opstemt
« Seneste Redigering: 21 Mar 2013, 10:19 af Kratos » Logged

Dios
Ynglingespiller

« Svar #12041: 21 Mar 2013, 10:21 »

Må vist bare bide sammen og betale det så. Jeg synes faktisk heller ikke Obraniak er SÅ vild igen, men betalte kun 25k for ham, så det er jo faktisk heller ikke så vildt. Problemet er at Kuba kræver at der er en polak på den position for at få 9 i chem.

Sidder og tænker lidt om jeg måske skulle købe IF Reus og bruge som LF (vil dog gerne have en 5* skiller) og så gider jeg ikke rigtig Lewandowski som jeg så ville blive nød til at have på toppen.

Dog er SIF Inler og IF Montolivo helt sindssyge, men er stadig ved at lære 4321 formationen, så lige pt er det ret dyre opspilsstationer Opstemt

Hvordan oplever du den formation? har personligt selv meget svært ved 433, 4312, 4321 formationerne.

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #12042: 21 Mar 2013, 10:26 »

433 kan jeg ikke finde ud af. Mine spiller er konstant uendeligt langt fra hinanden og jeg gider ikke løbe til baglinjen og ligge den ind over til en Falcao/Soldado type.

4312 var den første formation jeg brugte og jeg husker somom den var ret stærk, især hvis man har langskudsstærke spillere og kombineret med at det i FIFA13 er endnu lettere at score på langskud gik det meget godt.

4321 er jeg stadig ved at lære, men synes den er god til at strække modstanderens forsvar lidt ud hvis man bruger RF/LF til at trække lidt ud af. Jeg bruger dem mest til at trække ind og skyde dog, Robinho er også min topscorer.  De 3 CMer jeg har har alle +90 i langskud og shotpower så vidt jeg husker, så hvis alt fejler kan man jo finde en af dem, men synes den er super fint indtil videre.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #12043: 21 Mar 2013, 10:30 »

Det kan jeg godt forstå. Jeg synes også det er bedst med mindst en 5* skiller.
Synes 433 er langt mere effektiv end 4321. Man spiller mere bredt og derfor er man sværere at lukke ned for. Derudover bliver de 3 CM'er meget mere synlige i angrebet, hvilket jeg synes er altafgørende. Der opstår mange flere huller i modstanderes midterforsvar. Endvidere har jeg scoret mange mål på at Benzema trækker lidt ned i banen for at modtage den, hvilket får de to CB til at gå op i ham, men i stedet sender jeg den langt i dybden og der har mine wings allerede taget løbet i dybden og det skaber altid en 1-mod-1 situation. Dette kunne jeg ikke med 4321, da mine wings lå så tæt på CB'erne at de ikke fulgte med min ST ned i banen.

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #12044: 21 Mar 2013, 10:33 »

Oplever slet ikke 433 gør sådan ved mig Opstemt, men den er jo ret populær så der må være et eller andet ved den.

Sider: 1 ... 801 802 [803] 804 805 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010