|
Ready123
|
|
Hvilken kombi skal jeg vælge:
Cazorla SIF + Fellaini Cazorla + Fellaini SIF Cazorla IF + Fellaini IF
?
Tror personligt du får mest ud af 2 IF's
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Snowflake
|
|
Overvejer at lave mig et sølvhold, men ved ikke med hvem. Regner med at have omkring 150k til det - til at starte med. Eneste krav er Monzon i Lyon-versionen. Regner med at spille 4-3-3. Nogen ideer? Sølvspillere i har gode erfaringer med er oss velkomne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Må indrømme at jeg ikke begriber hvorfor Torres NIF føles mange gange hurtigere end både Aguero og Hernandez IF.
Fatter det simpelthen ikke. Er så træt af at spille med ham, fordi jeg har brugt ham længe tidligere. Men han er bare pisse god.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Overvejer at lave mig et sølvhold, men ved ikke med hvem. Regner med at have omkring 150k til det - til at starte med. Eneste krav er Monzon i Lyon-versionen. Regner med at spille 4-3-3. Nogen ideer? Sølvspillere i har gode erfaringer med er oss velkomne.
http://www.futhead.com/fifa/squads/7389340/#squad-playerDette hold kunne være et bud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Snowflake
|
|
Lækkert! Har selv overvejet L1, men god idé at blande med lidt Serie A også. Har hørt meget godt om Lacazette
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morten-Loft
|
|
Solgte for 2 uger siden hele mit Irland hold, og hvilken turnering er der så nu! Shit, spillerne fra Irland er dyre nu!  Typisk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Hvem fanden er der overhovedet til den turnering? Jeg kan kun nævne Given og McGeady  MG: Når du alligevel er oppe i de coins må du da gerne prøve SIF Reus på en eller anden måde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Efter to dages forsøg er det endelig lykkedes for mig at hente toty iniesta.  nu må jeg håbe at han er pengene værd. For de 5% kommer til at gøre ondt hvis han skal sælges 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 16 Mar 2013, 23:20 af Sir Jeppe »
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Det siger du ikke! Plus mine backs er så langsomme ift. kanter. Overvejer virkelig at sælge holdet! Det går virkelig ikke. Gode hold begge to 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Iniesta er for sindsyg! Er godt nok glad for jeg fik ham prøvet. Det forsvar kunne jeg bare ikke leve med, så nu er han solgt med en fortjeneste på 180k (90k efter de 5%), hvilket jeg synes er ret godt gået ift. jeg kun har haft ham i 10 timer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Hvad har du så af coins til et nyt hold?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Hvad har du så af coins til et nyt hold?
2.050.000 Er lidt på bar bund med hvordan det skal laves. Giver ikke mere end 1 mil for én spiller igen. Holdet bliver alt for ubalanceret, desværre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|