|
Dios
|
|
Jeg har virkelig lyst til at prøve et angreb med Zlatan og Walcott IF.
Det betyder dog at jeg skal sælge store dele af mit nuværende hold, hvilket jeg ikke har lyst til.
Nogen der har prøvet Walcott IF??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Jeg har virkelig lyst til at prøve et angreb med Zlatan og Walcott IF.
Det betyder dog at jeg skal sælge store dele af mit nuværende hold, hvilket jeg ikke har lyst til.
Nogen der har prøvet Walcott IF??
Hvordan ser dit nuværende hold ud? Tror at hans fart vil gøre ondt på modstanderen hvis du formår at lave et-to kombinationer med Zlatan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
Tror at Zlatan og Walcott IF ville være en rigtig giftig duo.. Gad jeg satme også godt prøve..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
Ser ganske lækkert ud.. Kun busquets jeg ikke er enig i, ellers er allesammen nice 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Busquets IF er pisse god. Di Maria oplever jeg som svageste led. Får ikke noget ud af ham, men mangler alternativer. Håber på Alexis IF iaften 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Busquets IF er pisse god. Di Maria oplever jeg som svageste led. Får ikke noget ud af ham, men mangler alternativer. Håber på Alexis IF iaften  Gå efter Di Maria IF han ser badass ud!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Busquets IF er pisse god. Di Maria oplever jeg som svageste led. Får ikke noget ud af ham, men mangler alternativer. Håber på Alexis IF iaften  Simao IF var god for mig Enig i at Busi IF er rigtig god. Dog er Robben den eneste kant jeg har fået det maksimale ud af i 352. Hverken Neymar eller Lucas var den helt store succes. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Simao IF var god for mig Enig i at Busi IF er rigtig god. Dog er Robben den eneste kant jeg har fået det maksimale ud af i 352. Hverken Neymar eller Lucas var den helt store succes.  Kunne da selvfølgelig godt skifte Busquets ud med Fellaini eksempelvis, men så skulle jeg have Valencia eller Ben Arfa på højre kanten og dem er jeg ikke stor fan af.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Kunne da selvfølgelig godt skifte Busquets ud med Fellaini eksempelvis, men så skulle jeg have Valencia eller Ben Arfa på højre kanten og dem er jeg ikke stor fan af.
Ben Arfa har gort det godt for mit B hold med 3 mål i 3 kampe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
slindj93
|
|
Har lige fået sat HDMI-stikket til PS3, men synes, at selve spillet i kampene foregår på en meget langsommere niveau, end ved det almindelige stik. Er der andre, der har samme erfaringer?
|
|
|
|
|
|
FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:
Vinder af ligaen: 4 Vinder af pokalen: 3 (5 finaler) Vinder af CHL: 2 Balance (økonomi): 4,48 mia. Anslået klubværdi: 12,06 mia. Klubrangliste: Nr. 2 Stadionkapacitet: 102.980 Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Har lige fået sat HDMI-stikket til PS3, men synes, at selve spillet i kampene foregår på en meget langsommere niveau, end ved det almindelige stik. Er der andre, der har samme erfaringer?
En ps3 uden HDMI er ikke noget værd. HDMI kablet har intet med tempoet i kampene at gøre. Så tror bare det er noget du bilder dig selv ind.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twajz
|
|
FIFA Ultimate Team Last Chance Happy Hour! 4pm-530pm UK (12pm-130pm NYC). Last chance to find SIF Suarez & current TOTW IFs in packs. Prem Gold Jumbo packs, no 2x chance. Og ang. det med HDMI stikket.. Det føles langsommere med HDMI.. Eller.. jeg er så vant til HDMI, så jeg syntes det føles hurtigere med Scartstik  Det er noget spøjst noget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
slindj93
|
|
Okay tak for svarene. Skal nok bare vende mig til det så 
|
|
|
|
|
|
FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:
Vinder af ligaen: 4 Vinder af pokalen: 3 (5 finaler) Vinder af CHL: 2 Balance (økonomi): 4,48 mia. Anslået klubværdi: 12,06 mia. Klubrangliste: Nr. 2 Stadionkapacitet: 102.980 Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26
|
|
|
|
|
|