|
fck-drengen
Gæst
|
|
True.
Men ville overveje at købe ham hvis han rent faktisk var CAM :/
Du kan bare købe de der positionskort
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Du kan bare købe de der positionskort Ikke fra LM til CAM.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Ikke fra LM til CAM.
Troede sgu det var Palacios der blev talt om 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kudska
|
|
Er ret ny i det her Ultimate team.. Men kan se man kan lave flere trupper.. Men hvordan fungere det præcist?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Nogen der fik noget godt igår i pakkerne?  Købte personligt ikke en eneste, da jeg er igang med at trade mine coins til mange flere coins. Har et par spillere jeg vil have afprøvet, men ikke har råd til pt: Walcott IF, Robben, Thiago Silva IF.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Kan Marco Reus anbefales som CAM i en 3-5-2? Eller Taarabt alternativt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Havde netop Mata før og synes ikke rigtig han bidrog med noget. Fandt Tevez på en rigtig billig open bid og han blev så MOTM i hans første kamp!  Spiller du stadig med Tevez på CAM? Gør han det fortsat godt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Kan rigtig godt lide Tevez der indtil videre. Meget synlig! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Aguero eller IF Hernandez? Er simpelthen så vild med Hernandez, men Aguero er jo bare et bæst overall kan man se. Har ikke prøvet ham endnu. Bliver parret med Balo (selvfølgelig fristes man til at sige  ).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Aguero eller IF Hernandez? Er simpelthen så vild med Hernandez, men Aguero er jo bare et bæst overall kan man se. Har ikke prøvet ham endnu. Bliver parret med Balo (selvfølgelig fristes man til at sige  ). Behold din NIF Hernandez og køb Aguero som makker. Ækelt angreb. Bruger det selv, blot med IF Hernandez
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marshall
|
|
Hvor mange hold har i andre ?
Har selv 9 forskellige. Overvejer lidt at sælge nogen af dem og så få endnu bedre spillere på de resterende hold. Men på den anden side er det også fedt at have hold til alle mulige turneringer !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Søger hjælp til færdiggørelse af dette hold: http://www.futhead.com/fifa/squads/6957223/Dette er selvfølgelig et udkast, hvor jeg har siddet og byttet lidt rundt på pladser og leget lidt med tankerne om de diverse spillere som skal indgå i denne opstilling, men jeg kan ikke få alle sammen til, at få 9 i chemistry. Derfor vil jeg gerne tage i mod inputs og andre forslag til, hvordan dette hold kan få alle sammen til at få 9 i chemistry. Der er frit valg på alle hylder for jer og i må meget gerne ændre i formationen, hvis I har lyst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Du har bare sendt linket til squad builder funktionen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|