home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:31:57 warmon Blogs [9] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
04 Nov 2025, 07:19 Sunbao Omklædning... Liga historik?
04 Nov 2025, 07:18 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23173
  2 Brugere, 665 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 779 780 [781] 782 783 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1214887 gange)
ptrN
Manager

Sv: FIFA 12/13 Ultimate team
« Svar #11700: 02 Mar 2013, 16:04 »

Andre der har oplevet at spillernes tæmninger de sidste par uger har været helt henne i vejret? Nogle gange løber spilleren over bolden, hvorefter den rammer ham på hælen og ryger bagud.

Derudover synes jeg også det virker som om mine spillere løber langsomt. Eksempelvis blev Remy indhentet af Thiago Silva. Jeg ved Silva er hurtig, men Remy burde være noget hurtigere ..

welbz is dat guy

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #11701: 02 Mar 2013, 17:40 »

Dit sidste link virker ikke MoneyGang, ikke for mig i hvert fald.

ptrN, "pace" på en spillerer frit løb, de løber altid langsommere når de skal have bolden ved fødderne Smiley

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #11702: 02 Mar 2013, 17:47 »

Dit sidste link virker ikke MoneyGang, ikke for mig i hvert fald.

ptrN, "pace" på en spillerer frit løb, de løber altid langsommere når de skal have bolden ved fødderne Smiley
Så er linket rettet Smiley

mist747
Ynglingespiller

« Svar #11703: 02 Mar 2013, 23:13 »

Andre der har oplevet at spillernes tæmninger de sidste par uger har været helt henne i vejret? Nogle gange løber spilleren over bolden, hvorefter den rammer ham på hælen og ryger bagud.

Derudover synes jeg også det virker som om mine spillere løber langsomt. Eksempelvis blev Remy indhentet af Thiago Silva. Jeg ved Silva er hurtig, men Remy burde være noget hurtigere ..
Jeg har det på samme måde, men ville ikke spørge da det lyder som en dårlig undskyldning.
Mine spillere er blevet boldmongoler, og ikke engang Xavi kan ramme en mand med en aflevering mere.

Jeg har virkelig hadet mit spil det sidste lange stykke tid.

Twajz
Førsteholdsspiller

« Svar #11704: 03 Mar 2013, 11:19 »

Super lækkert hold!!! Damn.. er misundelig Opstemt

ptrN
Manager

« Svar #11705: 03 Mar 2013, 14:03 »

Jeg har det på samme måde, men ville ikke spørge da det lyder som en dårlig undskyldning.
Mine spillere er blevet boldmongoler, og ikke engang Xavi kan ramme en mand med en aflevering mere.

Jeg har virkelig hadet mit spil det sidste lange stykke tid.
Det er mærkeligt.

Jeg har vundet 1. division en håndfuld gange og de gange jeg ikke har gjort det er jeg altid tæt på. De sidste to uger har jeg været ved at rykke ned samtlige sæsoner jeg har spillet ..

welbz is dat guy

Dios
Ynglingespiller

« Svar #11706: 03 Mar 2013, 14:40 »

Det er mærkeligt.

Jeg har vundet 1. division en håndfuld gange og de gange jeg ikke har gjort det er jeg altid tæt på. De sidste to uger har jeg været ved at rykke ned samtlige sæsoner jeg har spillet ..

Samme her. Kan med nød og næppe rykke op fra 2. Div Smiley

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #11707: 04 Mar 2013, 10:37 »

Hvis der er nogle af jer der har et hold hvor Sirigu IF passer ind, så lad vær med at spild den chance. Han er med flere længder den bedste målmand jeg har spillet med, og jeg har snart været igennem alle de bedste (Buffon, Casillias, Neuer, Cech, Hart mm.)

Hvis i har mange coins kan jeg klart anbefale at prøve Zlatan. Han er en fornøjelse at spille med, og den eneste angriber, hvor pace - eller mangel på samme - ikke er en ulempe. Er han først foran forsvarsspilleren, er der ikke noget at gøre. Derudover er hans 5* skills også underholdende at spille med. Han er en komplet spiller og garant for underholdning, hvis man dribler. Han er virkelig alle pengene værd.

Fellaini SIF... Der er ikke nogle ord. Jeg kan godt lide at have 2 store CDM, men med ham her, er det ikke nødvendigt. Solgte D. Luiz IF, da han ikke var sit prisskilt værd efter Fellainis ankomst. Den mand er brutal. Han er en all arounder. Defensivt er han et monster og med hans skud stats er han også en trussel på mondstanderes banehalvdel. Eneste lille minus er hans acceleration, som ikke er den bedste, men når hans første er oppe i fart er han ustoppelig.

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #11708: 04 Mar 2013, 10:41 »

SIF Fella som CDM? Troede faktisk han var dyrere end 180k (iflg futhead), så han skal da helt klart prøves.

Overvejer lige pt IF Vidal til mit Serie A/BPL hybrid.

Dios
Ynglingespiller

« Svar #11709: 04 Mar 2013, 10:49 »

Hvis der er nogle af jer der har et hold hvor Sirigu IF passer ind, så lad vær med at spild den chance. Han er med flere længder den bedste målmand jeg har spillet med, og jeg har snart været igennem alle de bedste (Buffon, Casillias, Neuer, Cech, Hart mm.)

Hvis i har mange coins kan jeg klart anbefale at prøve Zlatan. Han er en fornøjelse at spille med, og den eneste angriber, hvor pace - eller mangel på samme - ikke er en ulempe. Er han først foran forsvarsspilleren, er der ikke noget at gøre. Derudover er hans 5* skills også underholdende at spille med. Han er en komplet spiller og garant for underholdning, hvis man dribler. Han er virkelig alle pengene værd.

Fellaini SIF... Der er ikke nogle ord. Jeg kan godt lide at have 2 store CDM, men med ham her, er det ikke nødvendigt. Solgte D. Luiz IF, da han ikke var sit prisskilt værd efter Fellainis ankomst. Den mand er brutal. Han er en all arounder. Defensivt er han et monster og med hans skud stats er han også en trussel på mondstanderes banehalvdel. Eneste lille minus er hans acceleration, som ikke er den bedste, men når hans første er oppe i fart er han ustoppelig.

Hvem bruger du ved siden af Fellaini?

D. Luiz IF har jeg også solgt igen (med lille fortjeneste) da hans High AWR er voldsomt irriterende.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #11710: 04 Mar 2013, 10:58 »

SIF Fella som CDM? Troede faktisk han var dyrere end 180k (iflg futhead), så han skal da helt klart prøves.

Overvejer lige pt IF Vidal til mit Serie A/BPL hybrid.
Som CDM ja Smiley Han koster ca. 200k i den position, dog har jeg erfaret at nogle ligger ham til BN 180-182. Havde desværre ikke pengene til at købe ham der. Fandt selv min til BN 182, dengang jeg købte.
Hvem bruger du ved siden af Fellaini?

D. Luiz IF har jeg også solgt igen (med lille fortjeneste) da hans High AWR er voldsomt irriterende.
Det irriterede ikke mig, men han var simpelthen overflødig. Han bidrog med absolut intet. Så har købt Ramires. Overvejer Paulinho IF, men prøver at spare op til Kompany IF, så nu ser jeg lige hvordan Ramires gør det. Smiley

Dios
Ynglingespiller

« Svar #11711: 04 Mar 2013, 11:13 »

Som CDM ja Smiley Han koster ca. 200k i den position, dog har jeg erfaret at nogle ligger ham til BN 180-182. Havde desværre ikke pengene til at købe ham der. Fandt selv min til BN 182, dengang jeg købte.Det irriterede ikke mig, men han var simpelthen overflødig. Han bidrog med absolut intet. Så har købt Ramires. Overvejer Paulinho IF, men prøver at spare op til Kompany IF, så nu ser jeg lige hvordan Ramires gør det. Smiley

Ramires er bedre end Paulinho IF imo. Han bidrager med voldsom meget både offensivt og defensivt. Eneste minus er at han løber sig selv træt og man ofte vil opleve at han er den første på holdet der skal have en pause.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #11712: 04 Mar 2013, 11:18 »

Ramires er bedre end Paulinho IF imo. Han bidrager med voldsom meget både offensivt og defensivt. Eneste minus er at han løber sig selv træt og man ofte vil opleve at han er den første på holdet der skal have en pause.
Spiller kun to kampe pr. hold, så det har jeg ikke langt mærke til. Smiley
Må bare vente på der kommer en rigtig god brasiliensk CDM som IF.

Dios
Ynglingespiller

« Svar #11713: 04 Mar 2013, 11:23 »

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cEHRZJXvnJay7:ps3

Nogen forslag til ændringer på mit hold? (Køber Sirigu IF og Thiago Silva senere idag).

Jeg får ikke meget ud af Neymar og Di Maria -  desværre. Enten passer de ikke på positionen i formationen, eller også har jeg bare endnu ikke knækket koden til hvordan LM/RM skal udnyttes i 3-5-2 formationen.

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #11714: 04 Mar 2013, 11:26 »

Du kan altid prøve Hazard og så Kompany i forsvaret som VCB (kræver måske Fellaini på VCDM). Hazard synes jeg er super lækker at spille med, desværre ikke 5* finter Skuffet

Sider: 1 ... 779 780 [781] 782 783 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010