home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:49:33 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
I går kl. 22:29:57 csteff Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 20:51:01 Broen13 Blogs Youth to Gold
I går kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Nov 2025, 12:22 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
Antal Registrerede Brugere: 23173
  0 Brugere, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 764 765 [766] 767 768 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1215176 gange)
Dios
Ynglingespiller

Sv: FIFA 12/13 Ultimate team
« Svar #11475: 22 Feb 2013, 09:44 »

Hvordan ville I placere Ramires, David Luiz IF og Paulinho IF i en 4-3-3?

Har jo lyst til at placere Luiz som den centrale CM, men synes ofte spillet centrerer sig omkring spilleren på den position, og der tvivler jeg på han er den rette.

Omvendt, så fylder han også mest defensivt hvis han får den position.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #11476: 22 Feb 2013, 09:47 »

Lyder vildt, Robben har jeg endnu tilgode at afprøve.

Hvordan gør Neymar det for dig på LM? Og hvordan bruger du ham typisk?
Folk skrev til en efter kampen, at det kun var pga. Robben man vandt og sådan noget. Det var ret sjovt.

Neymar var meget i skyggen af Robben, da jeg havde dem begge hvilket gjorde jeg var ret skuffet over ham. Men nu begynder han at lyse op. Han laver dog mange flere assist end mål, men det skyldes nok min måde at bruge ham på, samt at han er LM.
Oftest dribler jeg med ham ned af flanken ned til næsten baglinjen, hvorefter jeg dribler ind af og ligge en aflevering tilbage til en af mine spillere, som nærmest har frit mål. Andre gange, skærer jeg ind i banen fra jeg modtager den med ham, og så laver mine angribere ofte nogle geniale løb, som gør han får mange muligheder for at stikke den eller skyde på mål Smiley

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #11477: 22 Feb 2013, 09:51 »

Hvordan ville I placere Ramires, David Luiz IF og Paulinho IF i en 4-3-3?

Har jo lyst til at placere Luiz som den centrale CM, men synes ofte spillet centrerer sig omkring spilleren på den position, og der tvivler jeg på han er den rette.

Omvendt, så fylder han også mest defensivt hvis han får den position.
Jeg ville 100p have Luiz i midten. At spillet fra modstanderes side går gennem midten er kun til din fordel. Derudover kan du bare sørge for, at dit spil går gennem kanterne, så vil Luiz manglede kreativitet ikke komme til udtryk. Selv bruger jeg ham - ligesom Busquets IF udelukkende som boldflyttere.

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #11478: 22 Feb 2013, 10:03 »

Fik også lyst til at prøve et nyt hold:

http://www.futhead.com/fifa/squads/6222592/#squad-player

Dios
Ynglingespiller

« Svar #11479: 22 Feb 2013, 10:06 »

Folk skrev til en efter kampen, at det kun var pga. Robben man vandt og sådan noget. Det var ret sjovt.

Neymar var meget i skyggen af Robben, da jeg havde dem begge hvilket gjorde jeg var ret skuffet over ham. Men nu begynder han at lyse op. Han laver dog mange flere assist end mål, men det skyldes nok min måde at bruge ham på, samt at han er LM.
Oftest dribler jeg med ham ned af flanken ned til næsten baglinjen, hvorefter jeg dribler ind af og ligge en aflevering tilbage til en af mine spillere, som nærmest har frit mål. Andre gange, skærer jeg ind i banen fra jeg modtager den med ham, og så laver mine angribere ofte nogle geniale løb, som gør han får mange muligheder for at stikke den eller skyde på mål Smiley

Lyeder vildt. Er dog overrasket over at Robben skulle være så meget bedre end Neymar.

Indtil videre har jeg nøjedes med Robinho som LW, men overvejer lidt om det ikke er på tide at på Neymar ind på positionen. Robinho er ikke stærk nok og falder ofte ud af kampene synes jeg, hvorfor mit spil ender med at foregå i højre side hvor Lucas IF er.

Mit ønske scenario er dog, at få Lucas SIF på LW og Di Maria IF på RW, kan bare ikke få det til at hænge sammen med min midtbane når de skal have 9 i chem.

Dios
Ynglingespiller

« Svar #11480: 22 Feb 2013, 10:09 »

Fik også lyst til at prøve et nyt hold:

http://www.futhead.com/fifa/squads/6222592/#squad-player

Ser også spændende ud. Synes dog du skal overveje Rafael IF eller Danilo IF til din RB, hvis du har coins til det.

De er begge rigtig gode.

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #11481: 22 Feb 2013, 10:11 »

Yeah, det var mest coins der var problemet der! Har øremærket Danilo IF til når pengene er kommet ind! Opstemt

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #11482: 22 Feb 2013, 10:28 »

Lyeder vildt. Er dog overrasket over at Robben skulle være så meget bedre end Neymar.

Indtil videre har jeg nøjedes med Robinho som LW, men overvejer lidt om det ikke er på tide at på Neymar ind på positionen. Robinho er ikke stærk nok og falder ofte ud af kampene synes jeg, hvorfor mit spil ender med at foregå i højre side hvor Lucas IF er.

Mit ønske scenario er dog, at få Lucas SIF på LW og Di Maria IF på RW, kan bare ikke få det til at hænge sammen med min midtbane når de skal have 9 i chem.
http://www.futhead.com/fifa/squads/6223167/

Ved dog ikke hvor mange coins du har.
Neymar er længder bedre end Robinho synes jeg.

Robben er den bedste jeg har prøvet, solgte ham kun fordi jeg håbede hans pricefix kun var midlertidig, og jeg derfor ville kunne købe ham om lidt igen, til langt billigere penge. Han er desværre holdt den lidt længere end forventet Skuffet

Dios
Ynglingespiller

« Svar #11483: 22 Feb 2013, 10:34 »

http://www.futhead.com/fifa/squads/6223167/

Ved dog ikke hvor mange coins du har.
Neymar er længder bedre end Robinho synes jeg.

Robben er den bedste jeg har prøvet, solgte ham kun fordi jeg håbede hans pricefix kun var midlertidig, og jeg derfor ville kunne købe ham om lidt igen, til langt billigere penge. Han er desværre holdt den lidt længere end forventet Skuffet

Rigtig godt hold. Kunne jeg sagtens finde på at prøve.

Har du nogen erfaring med Higuain IF?

Dios
Ynglingespiller

« Svar #11484: 22 Feb 2013, 10:39 »

Fandt lige løsningen selv Wink

http://www.futhead.com/fifa/squads/6223454/#

YIHAA, de hold glæder jeg mig til at prøve af Wink

Thiago Silva burde selvfølgelig være på holdet, men vil lige prøve uden ham et stykke tid. Har haft ham meget længe.

Desuden er tanken, at spillerne ikke må koste over 20k (+/-) med mindre de er IF.
« Seneste Redigering: 22 Feb 2013, 10:40 af Dios » Logged

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #11485: 22 Feb 2013, 10:41 »

Rigtig godt hold. Kunne jeg sagtens finde på at prøve.

Har du nogen erfaring med Higuain IF?
Ja brugte ham i 3-5-2 med Benzema som angrebsmakker. Han blev købt som midlertidig løsning indtil Falcao UP faldt i pris, men han var for vild til jeg gad sælge ham igen. Hans touch med bolden er fantasisk. Han er stærk og god i luften. Han virker også hurtigere end 79. Hans afslutninger lever op til 98, og krydret med hans skudstyrke på 90, gør ham virkelig træfsikker.

Han scorede omkring 22 i 30 kampe. Udover en masse assist. Så ham jeg varmt anbefale, ved bare ikke hvor god han er som alene angriber Smiley

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #11486: 22 Feb 2013, 10:44 »

Fandt lige løsningen selv Wink

http://www.futhead.com/fifa/squads/6223454/#

YIHAA, de hold glæder jeg mig til at prøve af Wink

Thiago Silva burde selvfølgelig være på holdet, men vil lige prøve uden ham et stykke tid. Har haft ham meget længe.

Desuden er tanken, at spillerne ikke må koste over 20k (+/-) med mindre de er IF.
Stærkt hold!
Det ser godt nok vildt ud! Smiley

Dios
Ynglingespiller

« Svar #11487: 22 Feb 2013, 10:49 »

Stærkt hold!
Det ser godt nok vildt ud! Smiley

Ja ikke? ser pisse fedt ud Smiley

Skal dog lige have solgt nogle spillere hen over weekenden før jeg kan samle hele holdet.

Julio Cesar IF og Thiago Silva IF kunne jo tilføjes senere hvis det skal være RIGTIG vildt.

Kratos
Ynglingespiller

« Svar #11488: 22 Feb 2013, 10:51 »

Synes virkelig markedet er sløvt for IFs, er det også jeres erfaring?

udover det er det også mega sjældent jeg møder folk der har IFs i deres hold.

Dios
Ynglingespiller

« Svar #11489: 22 Feb 2013, 10:53 »

Synes virkelig markedet er sløvt for IFs, er det også jeres erfaring?

udover det er det også mega sjældent jeg møder folk der har IFs i deres hold.

True.

Sider: 1 ... 764 765 [766] 767 768 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010