|
Naustratze
Gæst
|
|
2 med IF Montolivo på COM måske. Man kan lave mange gode billige hold fra Serie A 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
jeg tror bare jeg beholder serie a holdet men måske burde jeg sælge rossi og købe en med lidt mer pace?  ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kagemexx
|
|
jeg tror bare jeg beholder serie a holdet men måske burde jeg sælge rossi og købe en med lidt mer pace?  ?? Jeg ved godt at han ikke er bestemt hurtig, men du burde overveje Pirlo. Han er sgu fremragende
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
hehe ja ok jeg ser på det...
har lige 1 sidste spørgsmål ang mit hold..
hvad ville i mene ville være bedst til Angreb, hvad for nogen af disse spiller ville i have
Cavani - di natale - pato - balotelliii - muriel <-- skal bruge 3 af dem men det skal helst passe med com sådan så alle har 9 chem, på com der har jeg micolli og hamsik.
Prøv dig frem... Især angribere er en smagssag. De 3 jeg ville vælge, er måske ikke dem du vil få mest ud af. Personligt ville jeg dog Di Natale, Cavani og Balo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kagemexx
|
|
Hvorfor fanden er Remy så dyr? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
hvad liga er bedst til 352 serie a eller bpl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kagemexx
|
|
hvad liga er bedst til 352 serie a eller bpl
Personligt ville jeg sige BPL, men det er vel en smagssag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
hehe ok jeg skal lave en ny team.. er blevet træt af serie a hold.. enten bliver det brazil eler bpl 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Nogle der har prøvet Ibrahimovic i en 4-5-1 formation, og kan fortælle mig, hvordan han gjorde det. Er bange for at han har brug for en angrebsmakker ved sin side? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
taaaak drenge  jeg fik lige selv lavet et hold og købt  har bare købt emenike og doumbia isted for til angrebet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Oplever i andre også forsinkelser i auktionshuset?
Har lige vundet en spiller og vil til at sætte ham på holdet, men får en meddelse om, at der er meget travlt i auktionshuset og der opleves forsinkelser hos EA.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
jovetic man
|
|
Nogle der ved præcis hvilken dato opdateringerne kommer? Og tror i evt disse spillere vil bliver opgraderet neuer lahm boateng kompany clichy schweinsteiger fellaini nasri di maria higuain hazard Regner med at fellaini gør men han koster jo heller ikke det helt store 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|