|
Kagemexx
|
|
Seriøst hvor mange penge bruger i om måned på fifa ?  Ingen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Nogen der har et link til en oversigt over alle Transfers indtil videre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Det kommer an på, om du bruger finter/tricks meget i dit spil.
Finter: Robinho Lidt mere fart: Giovinco
Du skal have Chiellini i forsvaret, jo. Den bedste du kan få i Serie A. Eventuelt Marchetti på kassen.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Ok nej bruger ikke tricks og finter sååå ved ik hvem af dem jeg sku have eller om det er nok med de 2 jeg har ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Ok nej bruger ikke tricks og finter sååå ved ik hvem af dem jeg sku have eller om det er nok med de 2 jeg har ?
Har ikke selv erfaringer med Giovinco, andet end jeg har haft stor bøvl med at spille mod ham pga hans pace. Men Robinho har jeg spillet med og han er en lille lort uden fysik - han bliver skubbet væk meget nemt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
hehe ok så har i da mange mønter kan jeg forstår  Har nok brugt ca 700k på mit hold og de alle sammen tjent via kampe (minus kontrakt og fitness udgifter)
|
|
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Har nok brugt ca 700k på mit hold og de alle sammen tjent via kampe (minus kontrakt og fitness udgifter) Har du tjent 700k gennem kampe? :O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Nogle som ved hvornår udskiftningsspiller ne til TOTY kommer? Mere præcist hvilken dato 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Der er vist ikke udskiftere på TOTY?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morten-Loft
|
|
Hvor kan man få noget forsvarstræning? Stinker til forsvar, er nogle gange foran i halvegen med 2 mål, og taber alligevel kampen pga. lorte forsvarsspil og mange forsvarsfejl!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Hvor kan man få noget forsvarstræning? Stinker til forsvar, er nogle gange foran i halvegen med 2 mål, og taber alligevel kampen pga. lorte forsvarsspil og mange forsvarsfejl! Tænk på, hvad du ville gøre i den situation, hvis du var modstanderen. Så vil du i størstedelene af tilfældene føle at du har læst modstanderen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morten-Loft
|
|
Tænk på, hvad du ville gøre i den situation, hvis du var modstanderen. Så vil du i størstedelene af tilfældene føle at du har læst modstanderen.
Ja er bare elendig til styringen, løber altid rundt om en angriber, istedet for at løbe ind i ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|