|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Kan ikke komme ind på webappen, den siger bare: Proxy Error The proxy server received an invalid response from an upstream server. The proxy server could not handle the request GET /intl/football/login. Reason: Error reading from remote server Har i prøvet noget lignende, og i så fald hvad kan man gøre? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Og Gary Cahill, for at det ikke skal være løgn!  ... Men hold da op hvor har pakker været det rene spild af penge. suk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ACMilan2011#18
|
|
...Mame Diouf  .........som min bedste spiller jeg overhoved har fået. Velkommen i klubben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
Kan ikke komme ind på webappen, den siger bare: Proxy Error The proxy server received an invalid response from an upstream server. The proxy server could not handle the request GET /intl/football/login. Reason: Error reading from remote server Har i prøvet noget lignende, og i så fald hvad kan man gøre?  Det gør den også ved mig... Meget underligt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0603anderss
|
|
Og Gary Cahill, for at det ikke skal være løgn!  ... Men hold da op hvor har pakker været det rene spild af penge. suk. We all know that feeling, bro.
|
|
|
|
|
|
Simply Arsenal.
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Og Gary Cahill, for at det ikke skal være løgn!  ... Men hold da op hvor har pakker været det rene spild af penge. suk. Ikke helt spild af penge. Heh. 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Det gør den også ved mig... Meget underligt.
Så nu kan jeg igen  Tror bare man skal update siden nogle gange
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbefar
Gæst
|
|
Så nu kan jeg igen  Tror bare man skal update siden nogle gange Så kan jeg også 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Hvorfor er det lige at tråden nu er blevet smidt i børnehaven? Det var da irriterende ..
Det kan den sidste sides 'indlæg' vist nemt svare på  Beklager at jeg lige glemte at skrive et indlæg om at den var flyttet ned i børnehaven. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 07 Jan 2013, 21:13 af Hawkins »
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Ikke helt spild af penge. Heh.  For MIG i hvert fald  Men du har da ret! Diouf er også en gevinst uden lige 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naustratze
Gæst
|
|
EA Trolling since 2009. Og så er der dem der får TOTY spillere... -_-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
INIESTA ALM! Stadig fucking baws! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Det der market-crash var sgu ikke for sjov...  Der INTET der hedder priser længere - alt er jo stort set til discard value.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Det der market-crash var sgu ikke for sjov...  Der INTET der hedder priser længere - alt er jo stort set til discard value. Eksempel  ?
|
|
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
|
Morten-Loft
|
|
Nogen der har prøvet at købe pakken i "Særlige Pakker" til 25 k, hvor alle er sjældne?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|