|
Sir Jeppe
|
|
Det er et godt hold!
Til prisen, ja! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Nogen der kan fortælle mig hvis man fx køber en spiller for 17250 og sælger ham for 19.000 hvad tjener man så???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Har 70k nogne forslag til hold, behøver slef ikke at koste 71 k
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
Nogen der kan fortælle mig hvis man fx køber en spiller for 17250 og sælger ham for 19.000 hvad tjener man så???
du tjener 800 coins  5 % tager ea (hvis jeg husker rigtigt) i dette tilfælde 950 så er du nede på 18050 det minus 17250 = 800 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Lige en opfølgning på gårsdagens vredesudbrud. To kampe spillet, to kampe afbrudt af en frysende skærm (selvfølgelig med en 2-0 sejr i 70' minut i den ene..). Jeg fatter ikke hvad problemet er. Det kan umuligt være ps3'ens skyld, da den kunne se 1000 timers netflix uden problemer. Det kan heller ikke være EAs skyld for jeg er åbenbart den eneste det sker for... Så må det vel være nettet? Ligger på 60-70% og samtidig er vi 3-4 andre der også sidder på nettet (særligt to af disse bruger netflix... noget der muligvis trækker ekstra meget???).. Jeg aner det .. det er pisse frustrerende.... græder snart 
|
|
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Hvad gøre i efter den 7 jan?.. køber i jers hold tilbage ? eller bruger i jers mønter på pakker? HVIS i køber hold så hvornår ville i gøre det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Køber bare mit hold tilbage med lidt nye spillere, tror jeg. 
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
daugaard
|
|
bruger alle coins på pakker, og sælger igen :-D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Ved i hvor meget Hazard cirka går for på X360? For jeg kan ikke rigtigt komme af med ham.
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Super. Jeg bukker og takker!
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
hvornår køber i spillerne tilbage den 8 januar eller hvordan???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Jeg er ved at være godt træt af der her pisspil. Jeg har to kampe i træk oplevet at min målmand går ud for at gribe et indlæg, uden jeg beder ham om det, men modspilleren header den ind selvom min målmand hænger i luften lige under bolden med hænderne oppe .. De to mål blev scoret af Ramires og Hernandez og min målmand er IF Adler.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 04 Jan 2013, 23:52 af ptrN »
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|