|
manchester-mikkel
|
|
det må man sige  glæder mig ti lat høre hvordan det er at spille med? hint: byt om på Gamberini og Ogbonna. Ogbonna er venstrefodet og står derfor bedre overfor de spillere der kommer igennem i den side, da de som regel er højrebenede 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morten-Loft
|
|
Hvad synes i jeg skal gå efter; spillere fra serie a eller premier league?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Hold kæft man!  Jeg har lige spillet en kamp hvor modstanderen stoppede fuldstændigt med at spille efter der var spillet 20 minutter af kampen! Det var 3 nemme point og nu er oprykningen til 1 division sikret 
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
blomvikings
|
|
Er der nogen fordel ved at have mere end ét hold i FUT?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morten-Loft
|
|
Nogen der har prøvet den der guldopgradering hvor man får 11 nye spillere? Overvejer men er måske ikke pengene værd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Det hold der er for dejligt! Skifter mellem Cavani og Pato på toppen og så er der ellers bare fart over feltet! Kan anbefales til alle! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JoakimBekker
|
|
Er der nogen der kan lave et hold til mig? I har et budget på 210k 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JoakimBekker
|
|
Er der nogen fordel ved at have mere end ét hold i FUT?
Imens du spiller med det ene hold, kan du have det andet på bænken. Når du så er færdig har dit andet hold 99 i form  Og det kan også få skader og karantæner væk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ACMilan2011#18
|
|
Nogen der har prøvet den der guldopgradering hvor man får 11 nye spillere? Overvejer men er måske ikke pengene værd.
LAD VÆR AT KØB DET, jeg fik spillere i forskelig formation og tre angribere og tre com så bare lad vær spild af penge/fifapoints
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trohde
|
|
Hvordan kan det være at der er så stor forskel på at spille karriere og så FUT. Tænker på sværhedsgrad, spillede en kamp på professionel i karriere og det var meget sværere end jeg havde regnet med. Når jeg spiller på prof i FUT, f.eks mod City, vinder jeg nemt 6-0 f.eks?
Andre der har oplevet store forskele?
|
|
|
|
|
|
Brøndby siden... den gang der... Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Hvordan kan det være at der er så stor forskel på at spille karriere og så FUT. Tænker på sværhedsgrad, spillede en kamp på professionel i karriere og det var meget sværere end jeg havde regnet med. Når jeg spiller på prof i FUT, f.eks mod City, vinder jeg nemt 6-0 f.eks?
Oplever kun forskel på spilhastigheden som jeg syntes er tilpas i FUT, i forhold til fx offline mode(mod venner). Dog spiller jeg ikke H2H seasons eller karriere så måske det har ændret sig...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebahorse
|
|
Spiller verdensklasse i FUT og vinder uden de store problemer og i karriere kan jeg til tider ligefrem have problemer på professionel. Så ja jeg oplever i den grad forskel i sværhedsgraden!
|
|
|
|
|
|
YNWA <3
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Det er også alt for let at vinde på "ultimativ" i FUT.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|