|
Dios
|
|
Paypal til DIG i hvert fald. Ved ikke med resten. Lucas ser ud til at kaste minimum 277k af sig, så er på udkig efter et nyt hold. Hvilken keeper vil i anbefale til den spanske liga, hvis man ser bort fra Casillas og Valdes?  Diego Alves eller Diego Lopez. Sidstnævnte er billigst og gør det glimrende.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Jeg ved ganske enkelt ikke hvad jeg skal bruge mine coins på. Kan selvfølgelig forbedre mit Premier League-hold, men jeg kan ikke rigtig opnå mere med dem. Foreslag? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Kan nogen sige mig hvor er det jeg kan læse de beskeder folk skriver til mig?? kan bare se der dukker noget op men ved ikke hvor jeg læser det??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Nu aner jeg ikke, hvad de koster. Men jeg ville personligt købe Gomez og Reus, så kunne Klose være reserve. Men hvis det er for dyrt til dig, så ville jeg nok købe Reus. Hummels.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Så fik jeg lige pimpet mit hold lidt med Cech og Balotelli: Balotelli Hernández
Cazorla
Young Walcott
Fellaini García
Vermaelen Kaboul Koscielny
Cech
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marshall
|
|
Fik IF Higuain. Nogen der er interesseret ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nicklas-Hansi
|
|
Skal bruge 2 Angribere hvilke 2 ville i vælge af Pato, Balotelli og Di Natale?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasse Jatta
Gæst
|
|
Skal bruge 2 Angribere hvilke 2 ville i vælge af Pato, Balotelli og Di Natale?
I hvert fald Balotelli som den ene, jeg ville vælge Pato som den anden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
http://www.futhead.com/fifa/squads/752166/#squad-playerNogle der kan lave et bedre hold end dette? Kravet er at 10 af dem skal have 9 i chem og opstillingen må ikke være med 3 forsvarer eller 5. Derudover må Messi ikke være med, kun Ronaldo.... Vil lave det ultimate hold nemlig... og tvivler på at jeg får Messi i en pakke 
|
|
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Hvis jeg gerne vil give en af mine venner en bunke coins, hvad er så den letteste måde at gøre det på? Skal man bare lave en eller anden handel hvor han sætter buy now prisen højt og jeg så udløser den?
Eller kan jeg overføre nogle coins til ham?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
http://www.futhead.com/fifa/squads/752166/#squad-playerNogle der kan lave et bedre hold end dette? Kravet er at 10 af dem skal have 9 i chem og opstillingen må ikke være med 3 forsvarer eller 5. Derudover må Messi ikke være med, kun Ronaldo.... Vil lave det ultimate hold nemlig... og tvivler på at jeg får Messi i en pakke  Fabregas IF. Ryk Kaka ind hvor Pastore spiller og sæt Xavi der :-) Jordi Alba IF kan også være en mulighed istedet for Marcelo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Hvis jeg gerne vil give en af mine venner en bunke coins, hvad er så den letteste måde at gøre det på? Skal man bare lave en eller anden handel hvor han sætter buy now prisen højt og jeg så udløser den?
Eller kan jeg overføre nogle coins til ham?
Handel er den eneste mulighed - så vidt jeg ved.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Hvis jeg nu gerne vil have et BPL og et Brazil hold - kan jeg så have David Luiz på begge hold eller?
Altså - kan jeg have 2 David Luiz'er - 1 på hvert hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nedzbedin10
|
|
Hvis jeg nu gerne vil have et BPL og et Brazil hold - kan jeg så have David Luiz på begge hold eller?
Altså - kan jeg have 2 David Luiz'er - 1 på hvert hold.
Ja det kan du godt :-).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|