|
snaever
|
|
Hvor kan man se hvor meget kemi den enkelte spiller har?
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Math9229
|
|
Nogen der kan lave mig et fedt hold til omkring 250k? Er sku ved at løbe tør for ideér.. 
|
|
|
|
|
|
Stolt fan af:
HB Køge og Tottenham <3 <3 <3
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Nogen der kan lave mig et fedt hold til omkring 250k? Er sku ved at løbe tør for ideér..  Nogle ønsker mht. liga/land og formation? :-) EDIT: Og hvorvidt pace er det alt afgørende for dig :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Jo tak  ! Pt. har Ronaldo 3 i kemi, burde jeg ændre opstilling (og evt holdkammerater) for at få den op på 9, eller betyder det ikke det store når holdkemien er 100  ? Jeg tror jeg ville ændre til en 4-3-2-1 formation. Det vil ca. koste 5-6.000 at få hele holdet over på den formation. Og når det er gjort så skal du sælge Nasri eller en af de 3 centrale og købe positionskort til Nasri så han kommer derned. Og så skal du bruge de penge på at købe Di Maria til RF. Tror jeg ville gøre sådan :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Hvad er det du mener med om alle vil have 9 i chem? Hvor ser man det henne?
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Man kan se det når man har selve spilleren, men der er nogle regler som gør hvornår en spiller har 9 i chem. Hvilket har noget at gøre med hvorvidt de spillere han er "linked" til er fra samme land, klub, etc.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Oh shit.. Tak for den info - havde HELT overset at det også var i selve futhead haha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Jeg tror jeg ville ændre til en 4-3-2-1 formation. Det vil ca. koste 5-6.000 at få hele holdet over på den formation. Og når det er gjort så skal du sælge Nasri eller en af de 3 centrale og købe positionskort til Nasri så han kommer derned. Og så skal du bruge de penge på at købe Di Maria til RF. Tror jeg ville gøre sådan :-)
Genialt! Jeg tænkte ellers at lave dem til en 4-3-3 men tænkte at det ville blive for dyrt 
|
|
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Genialt! Jeg tænkte ellers at lave dem til en 4-3-3 men tænkte at det ville blive for dyrt  Ja de koster ca. 3.000 pr stk. Jeg har både et hold med 4-3-3 og 4-3-2-1 og jeg kan ikke mærke den store forskel, så her kan man lige så godt spare de penge. Den eneste forskel der kan mærkes er, at mine kanter oftere kommer til afslutninger i 4-3-2-1. Det tænker jeg du gerne vil bruge Ronaldo til.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Flot! 3 af de kort som jeg troede var 4-3-2-1 var så åbenbart 4-2-3-1 kort!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Flot! 3 af de kort som jeg troede var 4-3-2-1 var så åbenbart 4-2-3-1 kort!!  Haha, den var jeg også bange for at lave, så jeg kiggede nøje efter! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Blev til det her: http://www.futhead.com/fifa/squads/538007/#.UIkyR4X6k7ALahm må komme til når pengene er til det.. Ellers skulle jeg måske sælge Mata eftersom jeg ikke bruger ham.. Futhead siger 116k næsten - havde dog Reus i forvejen fra en pakke og med lidt dealhunting fik jeg resten af holdet til 73k. Selv hvis jeg skulle have været ude og købe den billigste Reus jeg kan se lige nu ville det kun blive 108k. Så ganske fin besparelse!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Ja de koster ca. 3.000 pr stk. Jeg har både et hold med 4-3-3 og 4-3-2-1 og jeg kan ikke mærke den store forskel, så her kan man lige så godt spare de penge. Den eneste forskel der kan mærkes er, at mine kanter oftere kommer til afslutninger i 4-3-2-1. Det tænker jeg du gerne vil bruge Ronaldo til.
Det er nøjagtig hvad jeg vil bruge Ronaldo til http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/011/548/3059_135068129530.jpg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|