|
Phata
|
|
Jeg har linket til mine hold tidligere  tror det er 2 sider siden nu Er egentlig ganske tilfreds, da jeg har betalt 350kr for spillet og så de der små 700kr.... og Har nogle dejlige hold... Jeg brugte flere penge i FIFA 12... Skal helst ikke ende ud i sådan noget igen... Jeg solgte heeele tiden mine hold, og var ihh så ååh så pakkeliderlig  Mit PL hold skal ihvertfald holde længe.. Og så er det dem af os, som sony ikke ville have penge fra 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jallerpapie
|
|
Tjooo, men et FCK logo og en Wolfsburg hjemmetrøje og så er det problem løst ja det er jo det værste ved det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
|
|
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Kongekasse? Han prikker vel bare bolden.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Kongekasse? Han prikker vel bare bolden.
Du overså overdrivelsen, og dermed det sjove 
|
|
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Hej når jeg er inde i fifa online og ville spile hvorfor vil den så have man skal betale for en EA konto for at spille online??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
Ærgrer mig pt. lidt over, at jeg som rookie startede op i min IRL formation 4-3-3 da jeg har erfarert den er dyrere at samle gode spillere til.
Ville have været billigere at starte en 3-5-2 Juve-style!
Kan det betale sig at ændre formation, men fortsætte med sammen nationalitet osv.?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Du kan jo tjekke prisen på formations kort til 3-5-2. De første jeg lige så på PS3 gik for mellem 300-700.
EDIT:
Spiller selv 3-5-2 og den er virkelig god synes jeg. Hård at bryde ned.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Hej når jeg er inde i fifa online og ville spile hvorfor vil den så have man skal betale for en EA konto for at spille online??
Har du brugt den kode der ligger i FIFA-coveret? Der skulle gerne ligge et oniine pass.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
nej vidste ikke der kom sådan en.. så dvs hvis man bruger denne pass så er det gratis eller hvordan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dios
|
|
har jeg forstået det korrekt, at det er klogt at gemme coins til iaften og købe Packs der?
Pga. TOTW??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
nej vidste ikke der kom sådan en.. så dvs hvis man bruger denne pass så er det gratis eller hvordan?
Du skal taste den kode ind der er i coveret for at kunne spille online. Jeg tror det er så at hvis man køber spillet brugt og det er brugt online skal man ligge lidt ekstra penge hos EA.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
har jeg forstået det korrekt, at det er klogt at gemme coins til iaften og købe Packs der?
Pga. TOTW??
Ja.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Phata
|
|
er det ikke et sted mellem klokken 18:45 til 19:00 hvor det ville være klogt at lave sine pakke køb i aften
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Hvordan kan det være, at en IF er så meget dyrere? Har lagt mærke til, at de ofte ikke ligger så langt fra hinanden stats mæssigt.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|