|
Sarold
|
|
Har købt en sølvspiller ved navn "Rojas". Han er LW og 96 i pace. Han er dog kun 68 overall men håber han stiger i pris. Gav 5.000c for ham.
Oki vildt, men er det ikke et stort sats?
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Mit hold er det samme, så da jeg startede på web appen..
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
Oki vildt, men er det ikke et stort sats? Jo det er det men tænkte bare....... 96 I PACE... Det er jo det hurtigste i spillet sammen med nogle andre. Men jo det er et stort sats. Foresten hvor meget gav du for dine micheal Laudrup kort ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jo det er det men tænkte bare....... 96 I PACE... Det er jo det hurtigste i spillet sammen med nogle andre. Men jo det er et stort sats. Foresten hvor meget gav du for dine micheal Laudrup kort ?
I mellem 800-1000c, holder på dem til senere, tror på de bliver meget mere værd, og satser på at jeg måske for et bedre formations kort eller to som jeg kan ligge ned over ham 
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
I mellem 800-1000c, holder på dem til senere, tror på de bliver meget mere værd, og satser på at jeg måske for et bedre formations kort eller to som jeg kan ligge ned over ham  Det er jo vildt billigt så lige en auktion hvor der var budt over 2000c så det kan blive en stor fortjeneste!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Det er jo vildt billigt så lige en auktion hvor der var budt over 2000c så det kan blive en stor fortjeneste!!!
Prøv så at forstil dig hvordan det går efter på torsdag hvor der kommer flere 1000 spillere online som skal til at bygge op 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
Prøv så at forstil dig hvordan det går efter på torsdag hvor der kommer flere 1000 spillere online som skal til at bygge op  Det bliver vildt !!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Det bliver vildt !!
Neeeeemlig, så der kan tjenes en masse coins !! Forarbejdet skal laves inden torsdag.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Som du selv har nævnt tidligere er det jo ikke ligefrem fordi de nye spillere har så mange coins at de prioriterer en michael Laudrup lige med det samme 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Som du selv har nævnt tidligere er det jo ikke ligefrem fordi de nye spillere har så mange coins at de prioriterer en michael Laudrup lige med det samme  Nej nu grundlægger jeg jo hellere ikke min fortjenste på M.Laudrup !  Kun noget af den... Men igen jeg har jo sagt at det er sådan jeg gør, hvis du kan tjene flere coins end mig på en anden måde må du da endelig dele dine ideer med os andre ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Sådanne fejl er der mange af, var der også i FIFA 12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Nej nu grundlægger jeg jo hellere ikke min fortjenste på M.Laudrup !  Kun noget af den... Men igen jeg har jo sagt at det er sådan jeg gør, hvis du kan tjene flere coins end mig på en anden måde må du da endelig dele dine ideer med os andre !  1. Har aldrig beskyldt dig for at grundlægge hele din fortjeneste på M. Laudrup. - Det skriver jeg ingen steder overhovedet  2. Er meget enig i måden at tjene coins på - ville gøre det på samme måde som dig, hvis jeg havde pengene, det har jeg dog ikke 3. Og af samme grund (mindre gunstigt udgangspunkt) mener jeg heller ik jeg vi være i stand til at tjene mere end dig, jf. ovenstående argument 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|