home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:55:50 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 22:06:08 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 22:04:13 RasmusA12 Blogs The Egales #5
I går kl. 20:29:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 706 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 408 409 [410] 411 412 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1249614 gange)
Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

Sv: FIFA 12/13 Ultimate team
« Svar #6135: 21 Sep 2012, 19:56 »

Hader Zlatan i FIFA. Syntes ikke han er specielt hurtig, og er nok lidt af en pace abuser Wink

Samme her. Men tænker nu mere på de coins du får for ham! :-)

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #6136: 21 Sep 2012, 19:57 »

Sarold tænker du godt kunne bruge min Chielinni når du får lidt flere coins? ;-)

Jeg vil gerne af med ham, så jeg også kan lave mig et hold. :-(

Forresten nogle der ved om en CAM->CM er god? Kommer den til at sælge godt?

Jo ham kunne jeg godt bruge, men nu må vi se hvornår jeg får nogle coins igen, har John Terry til salg Smiley

PSN : Sarold
Ultimate Team: UC Sarold

Spiller : Radja Nainggolan 4
             Simone Zaza 7

Hold : UC Sampdoria.
          FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

bøvle
Manager

« Svar #6137: 21 Sep 2012, 19:58 »

Tror bare jeg beholder Zlatan, men jeg aner ikke hvad hold jeg vil bygge Skuffet

Altså han skal ikke volde dig problemer, så tager jeg ham da hellere end gerne hvis det hjælper dig !  Thumbs Up

Ku nemlig super godt bruge ham. Med med det beløb han må indbrige dig kan jeg anbefale dig at lave et fransk hold, det sidder jeg selv med lige pt, det ret spændende og giver gode muligheder for mange ting ! Smiley

Edit:
Mit franske hold http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#eEO1LSb4nHnzB:ps3
« Seneste Redigering: 21 Sep 2012, 20:00 af bøvle » Logged

HRz
Gæst

« Svar #6138: 21 Sep 2012, 20:00 »

Giv mig Ben Arfa, Ribery, Nasri = Deal Wink

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #6139: 21 Sep 2012, 20:13 »

Er også ved at have skrabet et hold sammen. Jeg har bare lavet et middelhold, så der stadig er lidt coins til trading.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#iocXMem6nHnAp:ps3

Har lige pt. 9000 coins og regner med, at de skal bruges på Lewandowski på toppen.  Smiley

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #6140: 21 Sep 2012, 20:17 »

Er også ved at have skrabet et hold sammen. Jeg har bare lavet et middelhold, så der stadig er lidt coins til trading.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#iocXMem6nHnAp:ps3

Har lige pt. 9000 coins og regner med, at de skal bruges på Lewandowski på toppen.  Smiley

Syntes det er super godt trades du har lavet, ved godt det ikke er de vilde spillere, men de er alle i formation og passer sammen Smiley

Simone Zaza 7

FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #6141: 21 Sep 2012, 20:24 »

Lige så snart nogle opdager en video hvor nogle viser noget fra det ultimate team in-game, så må i meget gerne poste den herinde! :-)

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #6142: 21 Sep 2012, 20:24 »

Syntes det er super godt trades du har lavet, ved godt det ikke er de vilde spillere, men de er alle i formation og passer sammen Smiley

Mange tak  Smiley

Jeg går ikke på kompromis hvad angår formation og pris. Formationen skal være den rigtige IMO og venter hellere 1 time, hvis jeg ikke kan få den spiller jeg har udset mig, til den rigtige pris.  Smiley

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #6143: 21 Sep 2012, 20:25 »

Forresten nogle der ved om en CAM->CM er god? Kommer den til at sælge godt?
Den var i hvert fald rimelig mange moneys værd i Fifa 12, så mon ikke man skal gætte på det samme i år? Smiley
« Seneste Redigering: 21 Sep 2012, 20:28 af Oli » Logged

Sarold
Landsholdsspiller

« Svar #6144: 21 Sep 2012, 20:26 »

Mange tak  Smiley

Jeg går ikke på kompromis hvad angår formation og pris. Formationen skal være den rigtige IMO og venter hellere 1 time, hvis jeg ikke kan få den spiller jeg har udset mig, til den rigtige pris.  Smiley
Sådan har jeg det også Smiley Gider ikke bruge coins på spillere ude af formation, det er spild af coins !!!

Simone Zaza 7

FC Juventus.
          FC København.
          FC Barcelona.
          FC Porto.
          Newcastle United.

bøvle
Manager

« Svar #6145: 21 Sep 2012, 20:27 »

Så er jeg også snart ved at nærme mig et hold, der er brugbart. Er selv ret godt tilfreds og positivt overrasket over at holdet er blevet så relativt godt Smiley

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#jN45wYT0nHnBo:ps3

Har pt kun 1800 coins tilbage, og regner med det næste der skal tilføres holdet er Kaboul til midterforsvaret og så en Clichy eller Evra (Vil helst undgå det) på venstre backen. Det kunne være fedt, så vil jeg være en glad gut ! Opstemt

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #6146: 21 Sep 2012, 20:35 »

Så er jeg også snart ved at nærme mig et hold, der er brugbart. Er selv ret godt tilfreds og positivt overrasket over at holdet er blevet så relativt godt Smiley

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#jN45wYT0nHnBo:ps3

Har pt kun 1800 coins tilbage, og regner med det næste der skal tilføres holdet er Kaboul til midterforsvaret og så en Clichy eller Evra (Vil helst undgå det) på venstre backen. Det kunne være fedt, så vil jeg være en glad gut ! Opstemt

Lækkert hold!

Kender godt det med Evra. Han er desværre en back der tit passer ind på ens hold, men jeg bryder mig heller ikke om ham. ;-)

PSN Natas88dk

hansen03
Reserveholdsspiller

« Svar #6147: 21 Sep 2012, 20:37 »

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#gKPSNW2qnHnzH:ps3 = GUDEHOLDET!!!!! <3333333333333333333 3333

Er ligeglad med om jeg betalte overpris for Lukaku igår! - SKULLE bare have ham Opstemt

bøvle
Manager

« Svar #6148: 21 Sep 2012, 20:40 »

Lækkert hold!

Kender godt det med Evra. Han er desværre en back der tit passer ind på ens hold, men jeg bryder mig heller ikke om ham. ;-)

Lige præcis, så heldigvis er der jo Clichy, der trods alt er lige lidt bedre ! Smiley Havde dog gerne set Cissoko var lidt bedre Smiley

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller

« Svar #6149: 21 Sep 2012, 20:49 »

Lige præcis, så heldigvis er der jo Clichy, der trods alt er lige lidt bedre ! Smiley Havde dog gerne set Cissoko var lidt bedre Smiley

Thumbs Up

PSN Natas88dk

Sider: 1 ... 408 409 [410] 411 412 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010