|
jovetic man
|
|
nu har der stået completing ved mine spillere i ca en time og har ikke fået pengene så er der nogle der ved om man får pengene igen og hvis man ikke gør skal man så skrive til ea?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kagemexx
|
|
nu har der stået completing ved mine spillere i ca en time og har ikke fået pengene så er der nogle der ved om man får pengene igen og hvis man ikke gør skal man så skrive til ea?
Sådan er det også med mig. Du skal nok få dine penge, du skal bare have lidt tålmodighed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Er vinderen af TOTW Cup blevet trukket? Kan ikke finde noget om det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Math9229
|
|
Aner det ikke, ved bare at min ven vandt den 14 gange  Han må da have en chance så 
|
|
|
|
|
|
Stolt fan af:
HB Køge og Tottenham <3 <3 <3
|
|
|
|
|
|
|
Math9229
|
|
Hvis det var muligt, ville jeg foretrække Neymar som LW. Jeg har det sådan, at hvis jeg betaler ca 100k for én spiller, vil jeg gerne have ham til at score så meget som muligt.
|
|
|
|
|
|
Stolt fan af:
HB Køge og Tottenham <3 <3 <3
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Aner det ikke, ved bare at min ven vandt den 14 gange  Han må da have en chance så  Det gav da fint i indtægter så 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Toby aka Lynge
|
|
Kom med et forslag til et hold mellem 400 og 500k, gerne et hurtigt hold 
|
|
|
|
|
|
Brøndby til jeg dør! <3 You'll never walk alone! <3
|
|
|
|
|
Mathi89
|
|
Har folk nogle forslag til et hold jeg kan lave? Jeg har haft et fra den franske liga, russiske og har lige pt et fra den tyske..  Det logiske vil nok være et engelsk liga hold, men kunne godt tænke mig et alternativt hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ACMilan2011#18
|
|
Har folk nogle forslag til et hold jeg kan lave? Jeg har haft et fra den franske liga, russiske og har lige pt et fra den tyske..  Det logiske vil nok være et engelsk liga hold, men kunne godt tænke mig et alternativt hold  Portugisisk liga eller brasiliansk liga guld hold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kagemexx
|
|
Hvordan kan jeg have 100 chem når 3 af mine spiller, ikke har den rigtige formation? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Køber den rigtige formation.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|