|
ACMilan2011#18
|
|
Et tip kunne være: Søg på én spiller! Brug én spiller som DU trader med. Tjek hans laveste buy now, og snup ham billigt nok til du kan sætte ham op lige under den laveste. På den måde vil folk som skal bruge ham købe den laveste, hvilket vil sige din! Remy kan være et godt bud på en spiller man kan gøre det med  Jeg vil gerne vide om jeg kan uploade regnearket herinde? Du kan prøve 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Hvad sker du med EA=Lorte server?? hold kæft det er noget lort det der amatør EA..??
Vi burde fanme stoppe med at spille på ders lorte server....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Hvad sker du med EA=Lorte server?? hold kæft det er noget lort det der amatør EA..??
Vi burde fanme stoppe med at spille på ders lorte server....
Så. Mange. Stavefejl.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Så. Mange. Stavefejl.
Okay dansk lærer... hvis du ikke kan svare på mit spørgsmål så behøves du ikke skrive noget ik.. OG hvis du nu er så klog Hr.Hans så tage den der test som indvandre skal tage og se om du kan klare den ik..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Okay dansk lærer... hvis du ikke kan svare på mit spørgsmål så behøves du ikke skrive noget ik..
OG hvis du nu er så klog Hr.Hans så tage den der test som indvandre skal tage og se om du kan klare den ik..
Hvad har EA-serveren at gøre med indvandere? Og med hensyn til de spørgsmål du stillede, er det ingen af os som kan svare konkret på det, EA vender tilbage når de har fikset problemet. Math jeg ville også meget gerne have det ark. Kan du ikke sende det over mail eller noget?
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
Hvad har EA-serveren at gøre med indvandere? Og med hensyn til de spørgsmål du stillede, er det ingen af os som kan svare konkret på det, EA vender tilbage når de har fikset problemet.
Math jeg ville også meget gerne have det ark. Kan du ikke sende det over mail eller noget?
Jammen jeg stiller et spørgsmål og hvis man kan og gider svare så gøre man det jo. normalt nok.. har ikke spurgt ham om hvordan man staver
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Math9229
|
|
Jeg har snakket med en admin, og de ligger det op så i kan downloade det 
|
|
|
|
|
|
Stolt fan af:
HB Køge og Tottenham <3 <3 <3
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Kan en admin skrive her inde, når det er lagt op så?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Åh nu må de servere godt snart komme op igen, lavede mig et nyt hold igår og lige da jeg skal til at spille hiver de serverne ned 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
crille759