home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:51:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  FIFA 13/14 Ultimate team
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 591 592 [593] 594 595 ... 975 Udprint
Forfatter Emne: FIFA 13/14 Ultimate team  (Læst 1243452 gange)
Schmidt
Førsteholdsspiller

Sv: FIFA 12/13 Ultimate team
« Svar #8880: 04 Nov 2012, 13:03 »

http://www.futhead.com/fifa/squads/816721/

Jeg er lige på Playstationen, så kan ikke linke til mit hold fra EA, men det er det ovenover som man kan se på Futhead. Jeg har 24.000 og ved ikke hvordan jeg skal bruge dem. Skal jeg spare op og vente til en vild spiller, eller er der en jeg skal købe?

Ser rigtig godt ud. Hvad med Łukasz Piszczek til højrebacken? Smiley

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #8881: 04 Nov 2012, 13:09 »

Ser rigtig godt ud. Hvad med Łukasz Piszczek til højrebacken? Smiley
Ja, jeg har netop overvejet ham Smiley Jeg har også haft ham før, og han er jo en kanon højre back. Gebre gør det også bare overraskende godt, og hans pace er vild. Jeg må overveje Piszczek uden tvivl, tak.

ptrN
Manager

« Svar #8882: 04 Nov 2012, 14:39 »

Spillede lige en kamp i guld-cuppen og kom bagud 4-1. Han trykkede derefter pause og forlod kampen. Hvordan kan det være at jeg så ikke går videre i cuppen?

welbz is dat guy

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #8883: 04 Nov 2012, 17:00 »

SÅDAN!

Endelig vandt jeg titlen i 1. division. Det holdt hårdt, hvor det skulle afgøres i allersidste forsøg. Manglede bare et enkelt point inden den sidste kamp, og det blev faktisk til alle tre point med en 3-2 sejr hvor Balotelli valgte at lave et vaskeægte hattrick. Hvilken måde at bringe titlen hjem på!

Desuden er jeg også begyndt at kunne lide 3-5-2 formationen. I FIFA 12 brød jeg mig ikke om den fordi jeg syntes der var alt for meget plads nede bagved og blev tit straffet på kontraangreb, men nu har jeg prøvet at læse mig frem til rundt omkring på nettet at hvis man bare sætter den på kontraangreb og så enten defensivt/meget defensivt alt efter, hvor hurtigt et angreb ens modstander har + to solide CDM's med gode DEF stats så skal det nok gå, og det synes jeg det gør! Skyder virkelig modstanderen i sænk med kontraangrebene!

Her er vinderholdet:

http://www.futhead.com/fifa/squads/840357/

Næste signing må blive Aguero til angrebet!

Hvis du er er typen der er vild med skills, vil jeg varmt anbefale Nani fremfor Hazard. Nani er også billigere, og du vil derfor tjene 50-70.000 på den omskiftning og derved lettere ved at få dig anskaffet Aguëro Wink

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #8884: 04 Nov 2012, 17:07 »

Fifs til at tjene coins? er lidt på bar bund pt Skuffet

AFC
Manager

« Svar #8885: 04 Nov 2012, 17:10 »

Tillykke med titlen.

Muligvis det stærkeste PL-hold man kan sammensætte. Det skulle da lige være Agüero, som kunne forstærke. Ellers ser det ualmindelig solidt ud.
Tak Smiley
Hvis du er er typen der er vild med skills, vil jeg varmt anbefale Nani fremfor Hazard. Nani er også billigere, og du vil derfor tjene 50-70.000 på den omskiftning og derved lettere ved at få dig anskaffet Aguëro Wink
Jeg kan ikke finde ud af bruge skills, da jeg bare prøver på at få rykket analogpindene ud af der hvor de sidder og så må jeg håbe på det bedste. Så jeg har det fint med Hazard - især fordi jeg også bryder mig om ham i virkeligheden.

Men jeg har længe gået og tænkt på at se nogle tutorials på YouTube bl.a. og igennem der så prøve at blive bedre til skills, da det er et godt våben at kunne bruge. Måske skulle det være næste projekt. Ellers tak for tippet Smiley

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #8886: 04 Nov 2012, 17:26 »

http://www.futhead.com/fifa/squads/859502/ Hvad synes i? Glemte lige at ændre Mata til CM på holdet der, derfor er der kun 99 i Chem. Rigtigt er der 100. :-)

nedzbedin10
Ynglingespiller

« Svar #8887: 04 Nov 2012, 19:19 »

Jeg skal tag og købe points men der kommer sådan noget frem hvor der står

''Do you want to add founds to the Wallet ''

Hvad mener den?
Har brug for et hurtigt svar.
Kommer dette ogs ved jer eller er det kun mig ? ?

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #8888: 04 Nov 2012, 19:28 »

Jeg skal tag og købe points men der kommer sådan noget frem hvor der står

''Do you want to add founds to the Wallet ''

Hvad mener den?
Har brug for et hurtigt svar.
Kommer dette ogs ved jer eller er det kun mig ? ?

Det er fordi du ikke har nok penge til at gøre dit indkøb på PSN-shoppen der. De kalder penge for founds i deres shop, og du skal bare tilføje penge fra dit kort der på - så kan du købe points i FUT.

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #8889: 04 Nov 2012, 19:43 »

SÅDAN!

Endelig vandt jeg titlen i 1. division. Det holdt hårdt, hvor det skulle afgøres i allersidste forsøg. Manglede bare et enkelt point inden den sidste kamp, og det blev faktisk til alle tre point med en 3-2 sejr hvor Balotelli valgte at lave et vaskeægte hattrick. Hvilken måde at bringe titlen hjem på!

Desuden er jeg også begyndt at kunne lide 3-5-2 formationen. I FIFA 12 brød jeg mig ikke om den fordi jeg syntes der var alt for meget plads nede bagved og blev tit straffet på kontraangreb, men nu har jeg prøvet at læse mig frem til rundt omkring på nettet at hvis man bare sætter den på kontraangreb og så enten defensivt/meget defensivt alt efter, hvor hurtigt et angreb ens modstander har + to solide CDM's med gode DEF stats så skal det nok gå, og det synes jeg det gør! Skyder virkelig modstanderen i sænk med kontraangrebene!

Her er vinderholdet:

http://www.futhead.com/fifa/squads/840357/

Næste signing må blive Aguero til angrebet!

Tillykke med titlen Wink

Har selv vundet den 2 gange, men her tredje gang kæmper jeg for at undgå nedrykning lige pt..

Mit hold er BBVA: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bK2HjRY5nHZTD:ps3

PS: bruger ofte vela frem for soldado på grund af velas hurtighed.. men næste køb bliver Benzema.

AFC
Manager

« Svar #8890: 04 Nov 2012, 19:44 »

Tillykke med titlen Wink

Har selv vundet den 2 gange, men her tredje gang kæmper jeg for at undgå nedrykning lige pt..

Mit hold er BBVA: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bK2HjRY5nHZTD:ps3

PS: bruger ofte vela frem for soldado på grund af velas hurtighed.. men næste køb bliver Benzema.
Mange tak Wink

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #8891: 04 Nov 2012, 19:48 »

Spillede lige en kamp i guld-cuppen og kom bagud 4-1. Han trykkede derefter pause og forlod kampen. Hvordan kan det være at jeg så ikke går videre i cuppen?

Oplevede det samme i en online liga kamp... Var foran 3-1 da modstanderen forlod kampen.. Og derefter så talte kampen ingen stedet, nærmest som om den aldrig var blevet spillet.  Skuffet

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #8892: 04 Nov 2012, 19:51 »

mit hold lige nu : http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#c8c3Wx5YnH0bh:ps3

Overvejer hvem jeg skal hente nu.. Toure, Kompany, Van Persie eller en anden?

Har også overvejet Rooney til CM, men har kun 70k lige nu.

Hvad synes I?

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #8893: 04 Nov 2012, 19:57 »

ikke van persie, han er lort :-)

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #8894: 04 Nov 2012, 21:26 »

Hvad siger i til dette hold?

http://www.futhead.com/fifa/squads/864497/

Nogle i mener ville forbedreholdet pånær Ramos/Pepe IF/Pepe i stedet for Pique?

Sider: 1 ... 591 592 [593] 594 595 ... 975 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010