|
Balkanos
Gæst
|
|
Hej alle
Har en god forslag hvad for en spiller jeg skal købe til en 4-3-2-1 og det skal være VA??? det skal være fra Holand eller ligaen..
det samme til en angriber bare ikke van persie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Hej alle
Har en god forslag hvad for en spiller jeg skal købe til en 4-3-2-1 og det skal være VA??? det skal være fra Holand eller ligaen..
det samme til en angriber bare ikke van persie
Ville det ikke være lettere for folk at komme med forslag hvis du lige smed dit hold op ? 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
hehe jo men ved bare ikke hvordan man gøre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
hehe jo men ved bare ikke hvordan man gøre  Du logger på Webén og lavet et share, så laver du et clipboard, går tilabge på denne side og højreklikker på din mus og lavet et Sæt ind  Sådan cirka
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Nej hvor er jeg handikappet når jeg ik lige har det hele ved hånden  Det 5 % man betaler ved salg, er det af hele beløbet eller kun af evt. overskud ?  Beklager de mange dumme spørgsmål drenge !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nedzbedin10
|
|
KÆFT jeg hader folk når de overbyder når jeg fører en auktion.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Nej hvor er jeg handikappet når jeg ik lige har det hele ved hånden  Det 5 % man betaler ved salg, er det af hele beløbet eller kun af evt. overskud ?  Beklager de mange dumme spørgsmål drenge ! Hele beløbet :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Så det rigtigt dumt det jeg har lavet i dag med at skifte hold hele to gange, fordi det første slet ikke fungerede  av av av 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nedzbedin10
|
|
Så det rigtigt dumt det jeg har lavet i dag med at skifte hold hele to gange, fordi det første slet ikke fungerede  av av av  Det siger du  Har lavet over flere hold på en dag som ikk har fungeret.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Så det rigtigt dumt det jeg har lavet i dag med at skifte hold hele to gange, fordi det første slet ikke fungerede  av av av  Med mindre du fik en fortjeneste ved at sælge holdet igen, som var mere end de 5%, så det ikke helt smart, nej. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Troede kun det var overskudet haha.. Shit altså 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kratos
|
|
Min første kamp i 3. div er lige spillet og mødte den underligste modstander - først og fremmest var han ikke særlig god og for det andet havde han det underligste hold. Han havde lavet Yaya Toure om til CB og havde ham der. Giovinco som højre back og sådan noget. Det var helt væk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balkanos
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Er der ikke en Büttner IF ??  Ellers er der masser af forbedring at finde i at købe spillerne i den rigtige formation og/eller købe formationskort til dem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|