|
Legenden
|
|
Har du prøvet offline?
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Hvad er jeres tips, skal man holde sig fra pakkerne når man har omkring de 9000  ?
|
|
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Har du prøvet offline?
Nej, det har jeg faktisk ikke. God idé!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Opgaven der går ud på at spille en turneringskamp, kan ikke gennemføres hos mig. Det er den eneste jeg mangler.
Det skal gøres offline. 
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Hvad er jeres tips, skal man holde sig fra pakkerne når man har omkring de 9000  ? Køb kun pakker når du har råd til at miste de penge du brugte derpå.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
|
Phata
|
|
Ved i om man får mere eller mindre, når ens modstander leaver kampen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kris2625
|
|
Seria A er så dejlig iår, da der er kommet gode backs! Fantastisk hold, man kan få til få penge! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trohde
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby siden... den gang der... Liverpool siden... ja det var nok også der omkring
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
For helvede da... Nu har jeg forsøgt at købe flere forskellige cheftrænere, men når jeg skal sætte ham ind i truppen, siger den at der ingen tilgængelige cheftrænere er i klubben... Når jeg er inde og kigge i personale er der to bokse der hedder cheftræner... Den ene er tom, men i den anden gemmer min cheftræner sig... Hvad fanden gør jeg? Jeg får vitterligt ekstremt lange løg af det her!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ibraa
|
|
Åndsvagt... har købt de der møntbonusser de næste 15 kampe, men det er åbenbart kun den dyreste af dem som tæller?
|
|
|
|
|
|
Am I the only one around here who gives a shit about the world?
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Hedder det ikke bare træner?
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Jharn
|
|
Så det er en træner jeg skal købe.. Ikke cheftræner? Jesus
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nicocp
|
|
Er der andre der har problemer med at komme på ultimate team på computer? når jeg har logget ind loader den i laaaaaaaang tid og så siger den der var fejl og jeg skal prøve at opdatere browseren.. men det samme sker?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Phata
|
|
Åndsvagt... har købt de der møntbonusser de næste 15 kampe, men det er åbenbart kun den dyreste af dem som tæller?
Den tager den i rækkefølge, først den dyrste og så ned af, den gjorde det samme med mig. Så bare rolig, du skal nok få fra dem alle samme
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Så det er en træner jeg skal købe.. Ikke cheftræner? Jesus
Ja, det tror jeg da. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|