|
hansen03
|
|
Det er jeg så ikke enig i, det er meget sjælen at du kan finde gode guld spillere til kun 200c det kan man derimod med sølv spillere fordi folk vil af med dem og går efter guld spillere  Lacazette går for ca. 12k... ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Lacazette går for ca. 12k... ^^
Nu har jeg aldrig nævnt Lacazette  Sådan en som ham skal man få i pakke før det kan betale sig at prøve på at lave coins på ham 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Det er jeg så ikke enig i, det er meget sjælen at du kan finde gode guld spillere til kun 200c det kan man derimod med sølv spillere fordi folk vil af med dem og går efter guld spillere  Hvem snakker også om 200 c ? Jeg snakker 10-12 k  Edit: TOO LATE ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Tak for rådet Sarold 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Kender i en side hvor man kan se skill level? 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 25 Sep 2012, 19:52 af hansen03 »
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Hvem snakker også om 200 c ? Jeg snakker 10-12 k  Edit: TOO LATE !  Jeg skrev jo før om 200c pr. spiller  Nok om det, jeg prøver bare at forklare hvordan jeg gør
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Det ser sgu fint ud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
Har købt en sølvspiller ved navn "Rojas". Han er LW og 96 i pace. Han er dog kun 68 overall men håber han stiger i pris. Gav 5.000c for ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Dejligt hold du har der  Jeg har lige et sidste spørgsmål.. - Hvornår sælger du de spillere du køber? Med det samme?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 25 Sep 2012, 20:02 af bøvle »
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Dejligt hold du har der  Jeg har lige et sidste spørgsmål.. - Hvornår sælger du de spillere du køber? Med det samme? Nogle sælger jeg nu, andre holder jeg til at der kommer mange flere til at spille Fifa 13 efter på torsdag, for der gå det amok 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Ser sgu også godt ud, men køb en manager, det får også dit tal til at vokse 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|