|
Sarold
|
|
Jeg er også på web'en og har fået std. pakken plus 2 ekstra. Bedste spillere er Nigel de jong og Peter Utaka
Jeg fik 5-6 pakker af forskellig art 
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
muzfar
|
|
Jeg fik 5-6 pakker af forskellig art  ¨ Fuck hvor vildt :O! Forstår jeg intet af  Jeg syntes jeg spillede mega meget sidste år  Men har du så fået nogle spillere du kunne bruge  =
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Så fik man lige Pique i sin første starter pack 
|
|
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
¨ Fuck hvor vildt :O! Forstår jeg intet af  Jeg syntes jeg spillede mega meget sidste år  Men har du så fået nogle spillere du kunne bruge  = Jeg har været med lige fra starten for 2 år siden, ved ikke om det har noget med det af gøre  Og nej fik ikke de vilde spillere, fik et 433 formations kort som ca står til 4500 C , spillerene går for ca 300-700 C stykket 
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Så fik man lige Pique i sin første starter pack  Sådan !! Tillykke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Har allerede 30 spillere/Items til salg, de fleste guld  Og har købt Kit/badge for AC Torino for kun 650C i det hele
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Så skal Pique bare sælges og så skal følgene PRL hold laves:
Cech Sagna--Luiz--Vermaelen--Gibbs Cazorla-Milner/Parker--Arteta ? Ba Chamberlain
|
|
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Hvem skal du have ind på højre?  Hvad med en Nani eller Young? En Theo Walcott kunne også være vild at få!
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
philipo
|
|
Jeg gik ind på FUT13 også fik jeg 3 pakker med nogle guld spillere. Så satte jeg holdet osv. Så gik jeg ud af det og da jeg kom tilbage, havde jeg kun bronze spillere  Hvordan skete det lige? :O
|
|
|
|
|
|
Xbox 360: iphilipoxbox PS3: iphilipo
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Jeg gik ind på FUT13 også fik jeg 3 pakker med nogle guld spillere. Så satte jeg holdet osv. Så gik jeg ud af det og da jeg kom tilbage, havde jeg kun bronze spillere  Hvordan skete det lige? :O Lyder underligt, men du skulle nok skrive til EA og høre hvad der sker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
muzfar
|
|
Hvordan fanden har i allerede så mange gode spillere og ting?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Hvordan fanden har i allerede så mange gode spillere og ting?
Det skal lige siges jeg har ikke gode spillere, men bare en masse spillere/items jeg fik i de 5-6 pakker jeg fik til at starte med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
Jeg har også fået de der pakker og var fakisk ok heldig.....Fik Nasri som går for ca. 25.000 coins og Song som dog kun går for omkring 4.000 men jeg er rimelig tilfreds. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
Er lige kommet til at sætte Nasri til 150 i bud så hvis nogen er intresserede kan i byde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|