|
Enzo
|
|
Erhvervede mig lige Yapi Yapo IF ;-)
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Til hvilken pris? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Kan det betale sig at købe og sælge så meget mere? det nye Fifa 13 KOmmer i næste månede, personligt har jeg valgt at stoppe med at trade spillere  Jeg har sat hele mit hold tilsalg og gider ikke bygge et nyt hold op
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Kan det betale sig at købe og sælge så meget mere? det nye Fifa 13 Kommer i næste måned, personligt har jeg valgt at stoppe med at trade spillere  Jeg har sat hele mit hold tilsalg og gider ikke bygge et nyt hold op Brug bronze metoden hvis du ikke synes det kan betale sig at købe/sælge spillere  Fik lige tjent ca. 50k igår på ca. 5 timer igår. http://www.youtube.com/v/gqCCMv1-Qic her er der et link til hvordan man gør. - Det skal siges at jeg har 5 brugere som jeg gør det på samtidigt 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 07 Aug 2012, 13:04 af hansen03 »
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Til hvilken pris?  Jeg fik ham i en pakke til 15 k ;-) Jeg tror jeg kan få omkring 30-40 k for ham ;-)
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Jeg fik ham i en pakke til 15 k ;-) Jeg tror jeg kan få omkring 30-40 k for ham ;-)
Hm.. Jeg er interesseret... Hvad skal du have for ham? 30k? Har 24k lige pt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hm.. Jeg er interesseret... Hvad skal du have for ham? 30k? Har 24k lige pt.
Han er desværre allerede sat på en auktion - Men vi kan godt forhandle en fornuftig pris sammen, hvis han ikke bliver solgt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Han er desværre allerede sat på en auktion - Men vi kan godt forhandle en fornuftig pris sammen, hvis han ikke bliver solgt  Okay. Hvad har du sat ham til?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dvfp2970
|
|
Kan man på en eller anden måde overfører sine coins til fifa 13??
|
|
|
|
|
|
"Driving on the left side and tea with milk. That was something really new for me. But I accept these 'challenges'!" Nemanja Vidic
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Han blev ikke solgt for 39k.. Hvad vil du byde?
Men på Ultimatedb.nl står der 50k, så jeg ved ikke rigtig hvad en passende pris ville være.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 07 Aug 2012, 13:22 af Enzo »
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Han blev ikke solgt for 39k.. Hvad vil du byde?
Kommer an på formation og position 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Kommer an på formation og position  4-3-2-1 og KK ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
4-3-2-1 og KK ;-)
34k? ellers kom du med en pris ^^ - Har 24k indtil videre! Jeg har resten inden dagen er omme hvis det er.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
34k? ellers kom du med en pris ^^ - Har 24k indtil videre! Jeg har resten inden dagen er omme hvis det er.
37k?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
|
|
|
|