|
Kezman
|
|
Hvad liga Kez?
Tænker på at lave en liga bbva, eller et portugisisk hold.
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
hvis du er heldig ja madrid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Hvor mange coins Kez.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
Det er lige meget, kan jo godt skaffe.. Men det portugisiske hold skulle bestå af IF Simao - (IF) Danny - IF Quaresma.
Med det spanske hold skulle jeg lave et hurtigt hold, men front angriberne skulle bestå af IF Llorente - Forlan.
Begge i 4-1-2-1-2..
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
GK: Casillias/IF Diego Lopez LB: Inform Abidal/IF Marcelo/Madrid Coentrao CB: Puyol/Pique/Inform Carvalho RB: Ramos/Alves CDM: IF Khedira/Macherano/IF Martinez RM: IF Di Maria/Jesus Navas/C Ronaldo LM: C Ronaldo/Messi/IF Pedro/Di Maria CAM: IF Aguero/Ozil/Kaka ST: IF Llorente/Forlan/David Villa
Dyrt hold, men altså skrev bare noget, men skriv hvis du vil have et billigere :B
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
GK: Casillias/IF Diego Lopez LB: Inform Abidal/IF Marcelo/Madrid Coentrao CB: Puyol/Pique/Inform Carvalho RB: Ramos/Alves CDM: IF Khedira/Macherano/IF Martinez RM: IF Di Maria/Jesus Navas/C Ronaldo LM: C Ronaldo/Messi/IF Pedro/Di Maria CAM: IF Aguero/Ozil/Kaka ST: IF Llorente/Forlan/David Villa
Dyrt hold, men altså skrev bare noget, men skriv hvis du vil have et billigere :B
Lækkert lækkert hold, udfra din anbefaling tror jeg, at jeg gør sådan her  GK: Casillias/ LB: IF Marcelo CB: Pique/Inform Carvalho RB: Ramos/Alves CDM: IF Khedira/IF Martinez RM: Jesus Navas LM: IF Di maria/ IF reyes CAM: Ozil/Kaka ST: IF Llorente/Forlan/David Villa du kan helt sikkert forvente en pb fra mig 
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
 Hvad mener du med pb? :b
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
privat besked , det virker som om du har styr på spillerne  har slet ikk overblik over alle valgmulighederne 
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Portogisk liga:
(Svært at finde god målmand) GK: Helton RB: Perrira/Fucile CB: Benfica Luiz/Luisao/Benfica Garay LB: Inform Benfica Coentrao/Inform Perrira CDM: IF: Joao Moutinho/Javi Garcia RM: Inform HULK (Bæst!!!)/Perrianha LM: IF Simao/IF Ronaldo CAM: IF Danny/IF Moutinho ST: IF Falcao/IF Liedson/IF Cardozo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Madrid888
|
|
Nogen der ved hvornår der er Happu Hour igen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joerli
|
|
Jeg har også været i 'Trophy Cup'-finalen 3 gange nu og har stadig ikke vundet den! Eller jeg tror da det er 'Trophy Cup' 
|
|
|
|
|
|
PAUL "THE GINGER PRINCE" SCHOLES 
|
|
|
|
|