|
casperchristensen
|
|
Hej alle sammen.
Nogen af jer der ved vis man spiller mod ens venner i ultimate om man så stadig optjener penge ispillet til at købe spiller for?
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Hej alle sammen.
Nogen af jer der ved vis man spiller mod ens venner i ultimate om man så stadig optjener penge ispillet til at købe spiller for?
Desværre ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Desværre ikke  Okay tak for det hurtige svar. er det stadig noget med i fifa 12 at man skal forlænge med spillerne hele tiden alså med de der kontrakter man skal ind og købe lige som i 11?
|
|
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
|
bert0089
|
|
Hej alle sammen.
Der er ikke andet for, end at afprøve det 
|
|
|
|
|
|
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a-fonne
|
|
Hvordan tjener du så mange penge? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bert0089
|
|
Ser fornuftigt ud  Smider også mit hold ind, engang i denne uge 
|
|
|
|
|
|
Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold Forza Nerazzurri... C'e Solo L'Inter
|
|
|
|
|
LFC_Fisker
|
|
Har ikke de vildeste UT skills, så... Hvordan laver man mest effektivt mange penge? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
hvad er en kk spiller?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
hvad er en kk spiller?
En der spiller cm. Noget er gået galt i oversættelsen for EA. :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
En der spiller cm. Noget er gået galt i oversættelsen for EA. :p
Okay tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Svend Bender IF for Luiz Gustavo 
|