|
|
|
Champenralle
|
|
Kan jeg godt købe Di Maria og bruge ham som LM?? Og er der nogle der har erfaringer med Sahin??
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 15 Dec 2011, 13:20 af Champenralle »
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Wee endelig virker mit UT, så skal der trænes, har skiftet internet, gad ikke vente på Yousee mere!!
|
|
|
|
|
|
PSN : Sarold Ultimate Team: UC Sarold
Spiller : Radja Nainggolan 4 Simone Zaza 7
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
tubbe610
|
|
Godt at høre Sarold så må vi jo lige have en kamp inden længe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Godt at høre Sarold så må vi jo lige have en kamp inden længe  klart:)
|
|
|
|
|
|
Hold : UC Sampdoria. FC Juventus. FC København. FC Barcelona. FC Porto. Newcastle United.
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Godt at høre at alle de coins endelig kommer i kamp 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
csllsccsl
|
|
Fedt Sarold jeg overvejer at gøre det samme 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sarold
|
|
Fedt Sarold jeg overvejer at gøre det samme  Jeg opsagde bare Yousee og fik TDC HomeBox Istendfor, fik det igår aftes og satte det til med det samme og det virkede, den eneste forskel på de to net er at det her net kommer igennem fastnet telefon stikket og ikke igennem tv stikket  Super let
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Er ved at bygge et hold op, der ser sådan her ud:
Keeper Sagna - DC'er - Vermaelen - VB'er Walcott - Essien - Song - Gervinho v Persie - ST'er
Nogen der har foreslag til de manglende pladser?
Overvejer også, om jeg skal have en mere offensiv i stedet for Essien
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 16 Dec 2011, 15:23 af Champenralle »
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
manchester-mikkel
|
|
essien er vanvittigt god imo !
målmand vil jeg nok anbefale joe hart - han er ikke særlig dyr i forhold til hvor god han er ! 4 k ca Til angrebet vil jeg nok anbefale javier hernandez - 5 k ca. høj pace og god i afslutning. Til forsvaret kan du tage glichy eller enrique som VB og kompany/toure til midten
Champenralle - nej jeg kan heller ikke idag - hverken turneringer eller enkelt kampe og det er lige meget om det er online eller singleplayer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Er jeg den eneste som ikke kan spille turnering i Ultimate team (xbox360?)
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Er jeg den eneste som ikke kan spille turnering i Ultimate team (xbox360?)
Jeg kan godt spille single kampe, men jeg kan ikke spille turnering.. Hverken singleplayer eller online. Når jeg prøver kommer denne besked frem "Der opstod desværre en fejl under forsøget på at oprette forbindelse til FIFA 12 Ultimate Team. Du bliver nu først tilbage til FIFA 12 hovedmenu" Er dette et normalt problem, eller er der nogen, som har et forslag til hvad jeg kan gøre?
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
hansen03
|
|
Alle har problemer med turneringer lige pt.. EA er igang med at fixe det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
essien er vanvittigt god imo !
målmand vil jeg nok anbefale joe hart - han er ikke særlig dyr i forhold til hvor god han er ! 4 k ca Til angrebet vil jeg nok anbefale javier hernandez - 5 k ca. høj pace og god i afslutning. Til forsvaret kan du tage glichy eller enrique som VB og kompany/toure til midten
Champenralle - nej jeg kan heller ikke idag - hverken turneringer eller enkelt kampe og det er lige meget om det er online eller singleplayer
Tak for hjælpen Tilføjer dem lige til dosmersedlen 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|