|
fcbarcelona
|
|
Jeg fik købt Michael Bastos for 5k tror i godt jeg kan sælge ham for højere pris?.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Jeg fik købt Michael Bastos for 5k tror i godt jeg kan sælge ham for højere pris?.
Nej. Fik ham for 1,8 den anden dag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marshall
|
|
Kan man lave mere end 1 hold af gangen i Ultimate Team eller sletter den det gamle hvis man trykker lav nyt hold ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Kan man lave mere end 1 hold af gangen i Ultimate Team eller sletter den det gamle hvis man trykker lav nyt hold ?
Kan du nemt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marshall
|
|
Så den sletter ikke noget ?
Hvor mange hold kan man have af gangen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Så den sletter ikke noget ?
Hvor mange hold kan man have af gangen ?
Nej. Den sletter ikke noget. Du har de samme spillere men kan lave en anden start 11'er 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jakobln
Lilleputspiller
|
|
Hey. Har købt en spiller og trykkede "Gem i klub" ved ham. Hvordan får jeg nu sat ham tilbage ind i min startopstilling? De gange jeg har fundet ham på min trup får jeg kun muligheden for at sælge ham. Hvad skal jeg gøre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Hey. Har købt en spiller og trykkede "Gem i klub" ved ham. Hvordan får jeg nu sat ham tilbage ind i min startopstilling? De gange jeg har fundet ham på min trup får jeg kun muligheden for at sælge ham. Hvad skal jeg gøre?
Gå ind på dit hold. Tryk "add." Så trykker du søg og så er der en masse spillere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jakobln
Lilleputspiller
|
|
Gå ind på dit hold. Tryk "add." Så trykker du søg og så er der en masse spillere  Hvor trykker jeg på "add"?  Kan sgu ikke lige se det
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nicklas-Hansi
|
|
Er jeg den eneste der ikke får alle mine penge når jeg sælger?? Havde 789 coins så sælger jeg en spiller for 13500. Ender så med at have 13589 efter salget  Andre der har prøvet noget lignende? Ved godt det ikke er mange penge, men det bliver det til når det sker hver gang!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Er jeg den eneste der ikke får alle mine penge når jeg sælger?? Havde 789 coins så sælger jeg en spiller for 13500. Ender så med at have 13589 efter salget  Andre der har prøvet noget lignende? Ved godt det ikke er mange penge, men det bliver det til når det sker hver gang! De skulle gerne komme senere... Oplevede en gang hvor jeg ikke fik penge for de spillere jeg solgte, men et par timer efter kom de så tilbage... Dog var det i Fifa 11 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
planck
|
|
Er jeg den eneste der ikke får alle mine penge når jeg sælger?? Havde 789 coins så sælger jeg en spiller for 13500. Ender så med at have 13589 efter salget  Andre der har prøvet noget lignende? Ved godt det ikke er mange penge, men det bliver det til når det sker hver gang! Du kan være helt rolig, det prøver alle, EA tager 5% af alt hvad du får ind ved spillersalg...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nicklas-Hansi
|
|
Du kan være helt rolig, det prøver alle, EA tager 5% af alt hvad du får ind ved spillersalg...
Okay det var da godt jeg ikke var den eneste der havde oplevet det  Men de burde bare gå væk med de 5%
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marshall
|
|
Er der nogen der har nogle gode PRL spillere de vil bytte og i så fald hvilke ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|